![]() |
Geld overmaken
Vrijdagochtend heb ik met mijn Rabobank geld overgemaakt naar een Postbank nummer. Weet iemand hoeveel dagen duurt het voordat diegene mijn geld dan binnen heeft?
|
vaak zie je het direct staan, maar duurt het 3 dagen voor het daadwerkelijk op de nieuwe rekening staat.
|
Citaat:
|
Met internet bankieren vaak meteen of 1 dag.
Anders duurt het meestal 3 dagen. |
Citaat:
|
dus als we uitgaan van 3 dagen zal diegene het geld nu toch zeker binnen moeten hebben, als ik het vrijdagochtend heb overgemaakt?
|
3 WERKdagen natuurlijk...
maar het zal er nu dus wel moeten zijn... |
Ik had het vorige week van postbank naar rabobank en daar duurde het toch 4 dagen, dus het kan nog weleens verschillen. Heb het eerder ook wel eens binnen een dag gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het heeft er mee te maken hoelang het duurt van welke bank naar welke bank het is. Van de rabobank naar een andere rekening van de rabobank gwordt binnen een paar minuten overgeboekt terwijl het naar een andere bank meerdere dagen duurt.
|
Citaat:
Maar dat van dat vasthouden zou kunnen en dat ik dus ongezien in het rood stond... Ik weet niet wanneer de rekening daarvan dan komt :p Zal wel binnenkort zijn want het is al bijna een half jaar geleden :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |