![]() |
De hogere vorm van communicatie
oengyillkos vasanarp
op de tekst van gloomy sunday woordenstromingen dit nummer van venetian snares is geen nummer. maar pure fucking kunst. Elk slagveld verandert van positie De leegheid van de tijd De letters die ik verzamel Poeten meld u Om mijn woorden te verdelen Ik betwijfel mijn avondzon Ik verdwijn in het grijs van de coupletten Ik zal altijd blijven zien Als iedereen bij elkaar blijft Zesentachtig dagen zijn er De golven van neerslachtigheid Verbloemen het doel van de Heiligen die ophouden met hun bestaan Ow veroveraard, meld u zich toch Ik moet het eindigen Met elke adem die donkerzwart is Die mijn schaduw verbloemt En mijn bekentenis erkent Ik blijf wat ik was, en verander daarin niet Ik verdwaal in mijn verleden |
goh
|
Verdomme, Gloomy Sunday smaakt echt goed. (y)
|
Citaat:
OOOOOO OOOOOOOOO OOOOOOO OOO OOO O OOOOOOOOW OOOOOOOOOOO OOOO OO OOOOOOOOOOOO OOOOOOOOO OOOOOOO OOOOOOO (coheed and cambria) |
Is het niet áltijd de bedoeling dat de lyrics van een goed nummer meer zijn dan alleen: "lalaaala I love you" of iets anders van die strekking.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de muziek eronder bjorks versie mag er ook zijn |
voor de muziek geldt hetzelfde.
Jatochnietdan/ |
Citaat:
|
fechtuh?
|
Wat een semi intellectueel gezwets.
|
BACKSTREET BOYS LYRICS
"Boys Will Be Boys" Oh ooh oh ooh oh oh Oh ooh oh ooh oh Boys will be boys (hey) Oh ooh oh ooh oh oh Oh ooh oh ooh oh Boys will be boys Jeweettoch. Pure Poetry. |
Citaat:
hebben? |
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He getal, je deed zo nonchalant dit weekend.
|
elk getal leidt tot destructie
|
Verdomme ja
10 keer gloomy sunday op repeat 50 slokken whisky op een avond 30 glazen bier op een dag 1 leven |
Citaat:
|
Het leven is oneerlijk maar dat had je kunnen weten dus ga nu niet zielig doen maar heb lol en drink extreem veel bier (y)
Of is dat nou weer minder politiek corecte i.v.m vs :rolleyes: ? |
Citaat:
alcohol ook niet. maar alcohol boven crackers. |
Citaat:
|
Citaat:
Alcohol boven zoveel, vooral boven getallen (y) |
Citaat:
ik had er af moeten blijven ik moet echt eens ontbijten. |
Citaat:
|
wat een interessant topic. :)
|
wat een geile mensen hier...
|
mooi nummer, wordt wel snel saai.
Citaat:
|
Ik heb de een stuk van de lyrics in mijn bloed op mijn muur geschreven.
|
fire beats
met de voiceover van frans bauwer dat is pas hard.(y) |
Citaat:
verder is coheed & cambria ontzettend lame, vooral op ll was het echt bagger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |