![]() |
America's Next Topmodel (deel 3)
Nieuw
Oud |
Ik had trouwens het laatste stukje gemist, dus ook die foto's nog niet gezien. Maar ik vind Ann hier toch echt wel het best. Wat had de jury voor commentaar op de foto's?
:) |
Citaat:
De foto van Yaya vonden ze ook wel ok, alleen leek ze er veel te dik qua benen enz. De foto van Eva vonden ze niet echt super geweldig omdat ze nix uitstraalde qua " zie mij stoer zijn op de motor" maar alleen maar het mooie meisje uithangt. Nou ja en de foto van Ann vonden ze helemaal bagger en die hebben ze er uiteindelijk ook uitgegooid (Terecht gebaseerd op alle fotoshoots in zn totaal van haar) |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah vanavond de finale :)
http://images.zap2it.com/20041111/04...model3_wk8.jpg http://images.zap2it.com/20041111/06...model3_wk8.jpg http://images.zap2it.com/20041111/00...model3_wk8.jpg ik hoop echt dat eva wint :) :) :) (y) (y) & In america begint in september Americas next topmodel 5 al :eek: |
Citaat:
|
Op die foto's uit het vorige topic vind ik vooral Yaya écht lelijk. Ze lijkt net een travestiet. Amanda staat er ook niet bepaald goed op.
Alleen Ann vind ik wel een stoere uitstraling hebben op die foto. @ Chloe Siere: "Dan was dat echt wel bekend geweest. Je kunt zoiets niet maken, dat pikt de consument echt niet. " Ik denk dat men het wel pikt. Er is al zo vaak bekend geworden dat bepaalde programma's de boel manipuleren of nepkandidaten aanleveren, en dat soort programma's worden gewoon uitgezonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VANAVOND FINALE!!!
EN IK WEET NOG NIET WIE GAAT WINNNEN!!! :D (y) |
Ik wil # 1 wel hebben.
|
Citaat:
Maar niet meer in dit topic kijken totdat de aflevering voorbij is :D |
Ik ga voor Eva....
|
Ik vind 't deze keer echt veel minder leuk dan vorig seizoen. Toen vond ik Yoanna en Mercedes zo gaaf, maar nu vind ik 't niet zo boeiend jammer genoeg.
|
Ben ik het mee eens.
Ik hoop dat het ligt aan de opdrachten en de modellen en niet aan het feit dat dit al weer de derde editie is. Al denk ik bij mezelf dat er teveel nadruk ligt op de modellen en minder op de opdrachten, iets wat ik altijd heel interessant vond. |
Ik vind het nog steeds super om al die meiden zo te zien transformeren in die paar afleveringen, sommige in goede en andere in minder leuke zin!
Ik wist bijna gelijk al wie gaat winnen vanavond en weet idd ook al wie er in deel 4 wint, maar tóch blijf ik kijken omdat het nou eenmaal errrug leuk is :D En deel vijf zijn ze nu aan het opnemen, echt superjammer dat ze dat in NL niet doen, maar ja, miss maar beter ook :p |
Citaat:
|
Nederlands volgende topmodel?
Hadden we er al een dan? |
Eva is chick
zij wint, no doubt |
ze zijn allemaal dichtgemetseld :|
|
Eva! (y)
Mara amanda en yaya zijn ook goed. Maar: Yaya is sociaal kut, Amanda is haast blind. |
WAAROM IS RTL ZWART :mad:
de zender doet het niet:( |
Boeiend, het is toch op rtl 5 ;)
|
Citaat:
|
hier wel :eek:
|
Citaat:
|
Awh we houden je wel op de hoogte hoor ;)
|
Hij doet het weer! Oh gelukkig:)
|
het beeld van rtl5 is zwart hierrr :mad:
|
Citaat:
|
offe... hoe heet ze ook al weer? Lonneke Engel (van Ralp Lauren en daarvoor van Anaïs Anaïs)
Maar goed, het is begonnen!!! |
Citaat:
naja dat wordt dan zondag kijken denk |
aargh storing :(
|
Storing op alle RTL zenders
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :mad: En ik keek er nog zo naar uit :( |
heb nergens last van! Ik weet niet of er nog een herhaling komt, dus dan maar een spoiler:
Spoiler
|
Spoiler
|
waaaarom heb ik niet door dat het 20.30 begon? hmpf, dan maar zondag kijken (n) (waarsch weer vergeten)
|
Spoiler
|
Citaat:
|
PRRRRRIMA KEUZE AL ZEG IK HET ZELFF (y) (y) (y) (y) (y)
|
Ik zal maar niet zeggen wie gewonnen heeft, voor alle mensen die het niet konden kijken door de storing...
|
Heb mijn berichtje toch maar aangepast voor de zekerheid, maar ben al gequote...
|
Citaat:
|
Goed zo :) Als je nu ook nog even mijn quote zou kunnen verwijderen...
|
Ja ik had ook al een bericht met de winares er in , toch maar even veranderd :) (y)
|
Hm, had ik uiteindelijk toch echt niet verwacht.
|
Citaat:
|
Spoiler
|
[QUOTE]Sjoerd schreef op 25-08-2005 @ 21:39 :
verwijder ff dit bericht Sjoerd , heel veel mensen hadden storing |
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |