![]() |
Ik ben van plan een eigen arcade te maken
zijn er meer mensen hier die leip zijn van arcade apparaten
hier een voorbeeldje ik wil dit zelf gaan maken klikje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand van mijn studievereniging heeft dat ook gedaan. Erg cool. Staan een paar honderd SNES- en Sega-spellen op, plus wat arcadewerk en antieke pc-spelletjes. Mooie kast geairbrusht enzo, echt cool :cool:
@DarkSavior: Grappig, ik wou altijd ruimteschepen bouwen :) |
Ik heb al een goede pc
2 arcade pads die ik nog moet slopen en ik moet nog een muntjes systeem trekken uit een oude arcade als scherm neem ik gewoon een oude 21 inch Maar hoe vet is het als je gewoon alle arcades speelt op je scherm :) en niet te vergeten het legendarische asbak gleufje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tikkeltje té ambitieus misschien? :)
|
Citaat:
Maar wel een leuk idee, vooral dat asbakschuifje moet erin!!! (y) |
wel vet als je zo'n ding thuis hebt, mijn oom heeft er eentje met een soort van football achtig paddle wars spelletje
|
op tweakers is dit ook al vaak langsgekomen, ik zou er ff gaan kijken als ik jou was:)
|
leuk idee :)
Veel succes met het maken. Wel een foto posten als die af is. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat wil ik ook erg graag eens doen. Ik had een zaak gevonden in Amerika die ECHTE arcadesticks en buttons en coin-accepters levert, maar dat is erg duur.
Ik wilde een echte MK of Streetfighter cabinet maken :( |
..en dat is dus www.happcontrols.com :p
|
|
Citaat:
|
Eeuh oude pc? mwhaah, doe dan hip en maak er een amiga of een comodore 64 in. Die kan je wel emulaten, maar dat is toch anders. En maak hem dan helemaal comodore, het liettertype is Microgramma Bold Ex :P
|
Citaat:
huhuhuhuhuh hoe moet je dan wat kiezen uit spellen gek dan neem je toch een emulator :rolleyes: |
Citaat:
btw het schiet al aardig op :) |
Citaat:
|
neen als hij af is (y)
|
Citaat:
|
true.dat ik ga wel ff een picca maken (y)
|
Citaat:
|
Ik heb nu dus me schetsen gemaakt voor me eigen JFS.
Over 3 jaar is die klaar. |
Citaat:
owjah :bloos: |
je bent pas echt een diehard als je gewoon de originele arcade board hebt van Streetfighter II ofzo :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |