![]() |
crustfest
Zaterdag 10 september 2005 @ M.C. de Bosuil, Weert
Seein Red Dead Stop My Reply Hellstrom Visions of War Makiladoras Kriegstanz Kru$h From the Ashes Blood I bleed Sangre Mihoen Radio Bikini George Bitch JR Entreeprijs: €12,00 Deuren open: 14.00 Aanvang: 14.15 link |
Ik wil gaan maar moet even kijken ivm repeteren om 19u.
|
neem je tetanus prikken maar mee, honden gegarandeerd aanwezig.
|
Ach diep van binnen ben ik ook crust ;).
|
Crust stinkt.
|
Citaat:
|
deze bands raggen wel effe wat harder dan menig metalbandje
|
Ik heb ooit de blijkbaar zeer gewaardeerde crustband Sanity's Dawn mogen aanhoren. Dat was zo'n beetje de ergste grafrommel die ik ooit op een podium heb gezien. Een hoop geschreeuw en een stel lui die hun instrumenten niet beheersen en nog niet eens een beetje strak kunnen raggen.
En wat ik aan crust lui heb mogen ontmoeten zie ik niet hoe de hele dag stinkend in een kraakpand zitten en aldibier drinken een substantieel protest tegen de maatschappij is. |
aanwezig! ondertussen is het programma een beetje aangepast:
14:30– 15:00 My reply 15:10 – 15:40 Gascoigne 15:50 – 16:20 RUPSband 16:30 – 17:00 Hellstrom 17:10 – 17:40 Blood I Bleed 17:45 – 18:15 Pauze 18:15 – 18:45 From the Ashes 18:55 - 19:25 Filthpact 19:30 – 20:00 Dead Stop 20:10 – 20:40 Krush 20:50 – 21:30 Makiladoras 21:40 – 22:10 Sangre 22:20 – 22:50 Radio Bikini 23:00 – 23:30 Mihoen 23:40 - ……. Seein Red Uiteraard is er ook een Merchandise market aanwezig, hierop te vinden zijn o.a: AFA typewriter distro ( politieke boekendistro ) power it Up distro DP or not DP UPS distro en nog enkele andere! entree nog steeds 12 euri |
Citaat:
|
dead stop
seein red de rest ken ik niet, maar die 2 wil ik wel zien.(y) |
wasted
|
t is geen mastodon he
|
dead stop vs. massadom
hoe cool is straight edge. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.wagnerur.hu/itallap/pia14/hertog_jan.jpg |
Citaat:
en echte fantastische crustmuziek is natuurlijk his hero is gone. ik ben in ieder geval erg benieuwd naar my reply deze dag/avond |
vrijdag ook al crust feestje (y)
|
Citaat:
Achja, vind het maar een vage term?? Crust is bij mij extremere hardcore punk, met veel crash-gerag (d-beat). Kriegstanz is momenteel de nederlandse topper vind ik. |
Citaat:
|
gelukkig spelen wij geen crustherrie maar wel op dit feestje! ik heb er zin an!
|
hoe cool is justice!
|
Citaat:
|
hopelijk wel aanwezig (y)
|
Citaat:
|
ik ga op die dag trouwens mooi DS elders bekijken zonder honden!
|
met een entree van 12 euro zullen de crusten wel wegblijven
|
:D
bter toch |
dat ik ga is nu wel zeker, heb mn weekend dublin een week vooruit moeten plaatsen hiervoor
|
Citaat:
|
Bagger.
|
mastodon veegt 80% van die hele lineup binnen een van hun riffs de zaal uit
|
bij crust moet ik altijd denken aan onderbroeken van zwervers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alsof al die prentieuse kutbands mij zo siked kan maken als een goede pot hardcore dat doet.
|
Ik vind Crust ook geen fuck aan, gelukkig spelen hier niet allemaal crustbands, hoe metal is Makiladoras!
|
doe mij maar lekker deadstooooooooooooooooooop. :)
|
Aanwezig denk ik zo...
Tis trouwens de laatste Radio Bikini show. |
Damnit dan ben ik bij Wasted :(
Er is trouwens de 3e een crustavondje in het Bomvrij Hospitaal met Mihoen, Vals, Kugra en Galbak :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
inderdaad veel vetter dan wasted en doe gewoon zoals mij zaterdag naar crustfest en als je nog zin hebt, zondag naar wasted. tsjah tis dat ik dan sick on the bus en molotov cocktail mis maar ach shite happens die komen wel weer eens.
|
als deadstop speelt is t zowiezo gaaf..
helaasch beetje tiefus ver weg :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |