![]() |
verstandskiezen
Ik vroeg me af hoe erg de pijn is nadat de verstandskiezen eruit zijn getrokken. Ik ben zo'n oen geweest om mn verjaardagsfeessie te houden op de dag nadat ze eruit worden getrokken. Zal het zo erg zijn dat je de komende dagen niet normaal kunt eten? Anders moet ik feestje verplaatsen..
|
Het is persoonsgebonden, maar gemiddeld hebben mensen een tot 4 dagen erna een ietwat opgezwollen wang (of je hier zelf een probleem in ziet, dat is aan jou) maar denk wel dat je de dag erna nog wat pijn voelt, en de dag erna ook nog wel, maar daar heb je prima pijnstillers voor waardoor je hier niets van hoeft te merken.
Maar als je het zelf niet erg vind, kun je het feestje gewoon houden, je moet maar even afwegen, succes :) |
Als ze eruit getrokken worden, is het waarschijnlijk iets erger dan wanneer een gewone kies getrokken wordt. Als ze eruit gesneden worden, heb je er meestal wel een aantal dagen goed last van.
De mijne werden eruit gesneden (met moeite) en ik was er echt 2 dagen goed ziek van, compleet met koorts en niet kunnen eten. |
Citaat:
|
Ik had de kiezen voor mn verstandkiezen die eruit moesten. Die waren wel helemaal door, maar moesten ook door de kaakchirurg eruitgesneden worden.
Ik kon zeker een paar dagen niet goed eten. Behalve fruitontbijt en geprakte banaan ongeveer en daarna zachte bolletjes. Worden ze er bij jou door de tandarts of kaakchirurg uitgehaalt? De tandarts snijdt geloof ik niet, maar de kaakchirurg meestal wel |
Ik heb pas 2 verstandskiezen laten trekken en ik heb totaal geen pijn gehad. En dat zonder pijnstillers te slikken.
Bij mij werden ze overigens wel getrokken :) Is per persoon anders |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |