![]() |
Haar snel groeien
Het is misschien een rare vraag, maar wie van jullie heeft er typs waardoor je haar sneller groeit?...
Hoe vaak je het best naar de kapper kan gaan, enz.... Sorry als deze topic al vaker is geweest.... |
Over dat van de kapper weet ik niet maar
Veel groenten en fruit en zonlicht helpt. |
gewoon laat het zoals bij mij afknippen als je je eerste comunnie doet en dan groeien maart en de puntjes later bij knippen en nu ( 2de middelbaar) is het 70 cm en ik ben begonnen bij 15 cm dus :)
|
het afknippen van je haar heeft geen invloed op hoe snel het groeit... Wel is het belangrijk om regelamtig te laten doen voor de verzorging van je haar....
wat je kunt doen om je haar sneller te laten groeien: * slik vitamine B (dit is ook goed voor je nagels,, fijn dus) * Was je haar niet te vaak, 1 a 2 keer per week is genoeg, kies een goede shampoo, en neem er de tijd voor. * Loop in de wind. (dit klinkt raar , maar het is echt zo, een half uurtje wandelen 's avonds doet wonderen voor je haar) *kleur het niet te veel, en wees lief voor je haar.. dit heeft eigelijk niet zoveel effect op het groeien, maar als het dan toch lang moet zijn, zorg dan ook dat het mooi is :) |
wanneer je koorts hebt, groeien je nagels+haar sneller. dat komt door de warmte.
maar om nu koorts te gaan opwekken... :confused: |
Citaat:
Maar tips om je haar sneller te laten groeien heb ik niet, volgens mij werkt het toch allemaal niet. Gewoon geduld hebben. En idd 'lief zijn' voor je haar, maar das dan meer dat je het niet vermoord, dan groeit het nl helemaal niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
t staat ook in mijn scheikundeboek... (wat heeft scheikunde nou met haar te maken? :confused: jah, ik vat dat vak ook niet helemaal..) |
heb ik echt nog nooit van gehoord.. Maar mijn haar is binnen hele korte tijd echt heel veel gegroeid, en ik heb best vaak koorts...
|
warmte is een factor die chemische reacties beinvloedt
als warme stijgt zal de reactie ook versnellen. dus koorts-> temperatuur stijgt-> haar en nagels zullen sneller groeien dit even als wetenschappelijke toelichting ;) |
Citaat:
he in bier zit toch vitamine B?? dan ben ik dus goed bezig voor me haar :D |
Citaat:
mjah, ik krijd die dingen nooit droog weg, maar in de vorm van heineken gaat het altijd een heel stuk beter...:D |
Citaat:
|
Citaat:
In aardappelen zit ook vitamine B. |
Citaat:
|
Citaat:
maar het is geen onzin dat 1/2 keer per week wassen al genoeg is..dat is gewoon zo |
Citaat:
|
Kheb ergens gelezen dat terwijl je je haar wast, je je hoofdhuid zachtjes moet masseren. Dat zou het groeien ook stimuleren.
|
Citaat:
|
je moet het echt niet elke dag wassen.. onder wat voorn omstandigheden dan ook..
Was het met speciale shampoos tegen vet haar. en probeer het langzaam af te bouwen... dus ineens om de dag, en daarna nog een dag ertussen.. draag desnoods ee hoedje als het te erg word.. En masseer je shampoo niet in... |
Citaat:
Je haar is toch al dood..... net als je nagels?! And een haarmasker is ook wel leuk om eens te proberen. Je hebt voor verschillende soorten: droog haar, vet haar, normaal haar etc. |
haarmasker voor vet haar is niet aan te raden trouwens..
en idd vanaf +/- 5 cm van je hoofdhuid is je haar dood. maar... dit betekend niet dat je kan blonderen tot je groen ziet.. want het herstelt niet meer..... |
Citaat:
Dat ik het niet in moet masseren weet ik al en dat doe ik ook niet. |
Het beste kan je gewoon je hoofdhuid masseren. Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar ik heb het een tijdje geleden ergens gelezen. Je hoofd masseren is ook zwaar rustgevend, het stimuleert namelijk de doorbloeding. Het helpt ook nog eens tegen hoofdpijn...(ik doe het zelf vaak als ik hoofdpijn heb)...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"wat je kunt doen om je haar sneller te laten groeien" en daarna vervolgens die optie..:/ :D |
Citaat:
|
Citaat:
L'oreal proffessionel SEBO CONTROL L'oreal Kerastase Dermo calm alleen verkrijgbaar bij L'oreal kapsalons |
Citaat:
Ja hoor eens, Ik doe zo goed mogelijk mijn best om adviezen te geven over haar zodat jullie er niet allemaal als strobalen uitzien.. wat je ermee doet moet je zelf weten.... |
Citaat:
|
Citaat:
niet waar , in de jeugd is je haar toch sneller vet omdat de talg dan weer zo veel is daarom spreekt men ook van jeugdpuistjes omdat je huid meer talg produceert als anders zo heb ik het toch op school geleerd |
Citaat:
Is mogelijk ja. Maar ik heb dit van de l'Oreal Recherge geleerd en die weten vast wel meer over haar dan jouw school. denk je niet? |
Citaat:
|
|
Citaat:
Geef dan adviezen die echt waar zijn.. :/ |
Citaat:
Het is maar wat jij "eruit lullen" noemt. Als jij iedere dag je haar wil wassen met albert heyn shampoo. Veel plezier. Maar ik zou je gelijk wegsturen als je in mijn salon met je 'vet haar" probleempjes aankwam. Nu mag jij even het advies citeren wat ik heb gegeven wat niet waar blijkt te zijn volgens jouw haarkennis. En mij hoor je niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
kan , wij hebben toch tenminste geen slogan : want ik ben het waard eh :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
Lekker klantvriendelijk dan om je klant weg te sturen..Zeker nooit gehoord van: "de klant is de koning" Citaat:
|
Citaat:
Haar is gewoon hoorn, een dode stof net als je nagels. de haarvaatjes maken die hoorn aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |