![]() |
Vibrator.
Voor een cadeautje voor mijn vriendin (en misschien ook wel voor mezelf :o) ben ik op zoek naar een goedkope vibrator. De enige eis die er verder aan verbonden is, is dat ie geruisloos (ofwel: stil) moet zijn :p
Misschien hebben jullie tips, ideeën, websites, winkels enzo :) |
Bestel de pabo, is nu aanbieding: vibrator voor 5 euro..
|
Christine le Duc :) Heb je alle mogelijke variaties ed, verschillende prijsklasses, ga maar es kijken.
|
www.pabo.nl, geloof ik. *kijkt N00dles vragend aan*
|
vibrators maken altijd geluid..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor een tientje heb je al een prima ding. (van horen zeggen)
|
't is trouwens wachten op de eerste gast die zegt "ik ben stil én gratis"
|
|
Stap gewoon een winkel binnen en vraag om een geluidsloos ding voor een lief prijsje, weten ze vast wel raad mee. Christine le duc bijvoorbeeld.
|
|
Citaat:
|
ik ben stil én gratis
;) |
Ik heb er een van Christine Le Duc voor 7 euro ofzo, gewoon een simpele witte. Hij is stiller dan mijn koelkast :D
|
Citaat:
Mja, ben daar wel eens geweest, maar daar was het echt duur. Minimaal 25 euro (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ji hebt toch ook van die dingen die niet op batterijen gaan??? van die ballen ofzo?? maar kweeet er eiglijk niks van :bloos: :o
|
Citaat:
|
in de drogist waar mn vriendin werkt verkopen ze nu ook vibrators (y) :cool:
|
Citaat:
|
'k Ben laatst met iemand in Christine le duc geweest voor zo'n ding voor haar. Ze heeft er een gekocht voor.. 35 euro. (een groene, hij trilde wel maar had verder geen andere dingen) Ze was erg tevreden. :p
Je kan nog simpelere kopen. Ik geloof dat de goedkoopste die ik heb zien liggen een euro of 10 a 15 waren. Ik weet niet of die echt leuk zijn. Maar het is iig een stuk goedkoper. De gemiddelde tarzan (of jane) kost toch wel een euro of 80 a 95. |
Mag je die dingen eigenlijk ook uitproberen, stel je koopt zo een, en je bent er niet tevreden over.
Het is wel zeer onhygienisch maja, |
Citaat:
Nee dat mag niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, maar je hebt ook jane's. Dat zijn tarzans maar dan een stuk kleiner. Die zien er iig een stuk toegankelijker uit. Nog steeds niet mijn ding maar goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
www.sexwoordenboek.nl het is een site waar je van alles kan lezen en bestellen
|
Daar werd ik laatst nog over gebeld. :|
|
Mag ik meedoen in dit topic? :p
Ik wil er namelijk ook eentje aanschaffen, maar ik hoef niet zo nodig een goedkope, liever een heel goede/lekkere. Dus als iemand ervaring heeft of een tip :) |
in de viva staan altijd tarzan hulpstukken. Best eng ding :rolleyes:
|
www.cristienshop.com is heel goedkoop.
|
stiller = duurder
maar het is niet erg geld uit te geven aan een kado voor je vriendin pabo duurt even voor het in huis is en bij cld. kunnen ze je erg goed helpen www.sexmarktplaats.nl is ook een goede onlineshop de simpelste zijn het meest geliefd en niet te duur http://www.pabo.nl/pics/pa/018/picb/21855a.jpg edit: het beste is gewoon lekker uitproberen, (maar je moet ze dan wel eerst kopen ;)) laat je niet schrikken door vorm/grote |
Citaat:
wel ,typisch dat zo veel vrouwen weten welke je moet hebben sorry just a nooby here |
Hier, een goedkope. :o
The supersized stud THE SUPERSIZED STUD De grootste en de dikste′ Dat is nog zwak uitgedrukt! Dit is bovendien de krachtigste vibrator! The Supersized Stud heeft een lengte van maar liefst 34 cm en een doorsnede van 4 tot 6 cm. Echt een vibrator van formaat dus. Maar er is meer! Door zijn grootte en dikte voel je de vibraties véél sterker. Kortom, deze Supersized Stud bevredigt je véél intenser dan een ′echte′! Uitgevoerd in zacht maar stevig jelly en in trendy paars. Voor een intensere sensatie, raden we je aan de Supersized Stud met Wet glijmiddel, bestnr.: 781.215.36 à 7.50 te gebruiken. The supersized stud divers € 14.99 Goedkoop. :o Linkje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
auw. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Die komt er bij mij niet in. Pijnlijk. :| |
Wehehe. :o Hijs wel goedkoop hoor. :p
|
|
Citaat:
iets kleiner mag ook wel ;) |
Hmm.... ik heb mijn toenmalige vriendin een 'analoge' gegeven ooit, zeg maar ;)
(oftewel een dildo... moet ze zelf wel wat meer doen, maar die maakt in elk geval geen geluid (y) ) |
Citaat:
|
Citaat:
17 lang en 3,5 dik, iets meer dan gemiddelde lul lijkt me ik kan echt uren zoet zijn met de nieuwe pabo, wat ze elke maand weer voor nieuws uitvinden.... bijvoorbeeld die set om een kloon van je mans lul te maken en waar je vervolgens ook nog eens een vibreereenheid in kan stoppen.. voor als hij niet bij je kan zijn.. geniaal :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |