![]() |
Firefox, Hotmail openen via Msn
Hej,
Ik gebruik sinds kort Firefox, en als ik nu via msn naar mijn hotmail ga, opent hij toch nog steeds in de oude internet browser. hoe kan ik dit veranderen? ik wil graag dat mijn hotmail dan gewoon in Firefox opent. |
Volgens mij weigert msn/hotmail om dat te openen in firefox. Een gewone link uit msn opent ook in IE.
|
Messenger plus had daar een plugin voor.
In iedergeval gebruik ff de zoekfunctie om je oplossing op te zoeken, want deze vraag is eerder gestelt. |
Vind het wel weer zo'n smerige microsoft streek om er toch voor te zorgen dat je hun eigen programma gebruikt, andere software zou er voor zorgen dat hij alles zal openen in je standaard browser...... :mad:
|
Let je wel even op je hartslag?
|
Citaat:
Als je het niet goed vind gebruik je toch een Linux distro en Gaim? :rolleyes: Gratis en legaal. |
ik hou het wel bij Microsoft alleen vind ik het niet helemaal eerlijk dat ze er voor zorgen dat de klanten verplicht Microsoft software moeten gebruiken, een nietswetende consument krijgt op die manier niet echt de keuze om te kiezen uit bepaalde merken software...
Maar ja, dat is marketing.... :s edit: dwaal trouwens wat af van het topic.... hier een link --> Site Dit moet wel genoeg info zijn.. |
Welkom in de wereld van Microsoft. :)
Deze vraag hoort echter wel in het centrale IM topic: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1231431 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |