![]() |
Hoe moet ik het brengen???
Ik heb nu al 7 maanden een vriendin en ik wil nu wel eens een keer verder gaan dan strelen/zoenen enzo(pijpen+beffen hoeft niet perse HET te doen) maar hoe moet ik dat zeggen tegen haar? moet ik vragen Wil je me pijpen ? straks zegt ze NEE gadverdamme ofzo :(
bvd white |
Ben je al eens met je hand op ontdekkings tocht uitgeweest??
En verder kan ik alleen maar zeggen PRATEN. |
probeer het gewoon, als je vriendin niet verder wil dan merk je het wel aan haar denk ik..
erover praten lijkt misschien stom, maar je kunt t gewoon proberen.. |
Je kunt idd heel recht-voor-zn-raap tijdens een gesprek zeggen wat je graag wil...ik zou alleen niet zeggen; ik wil dat je me pijpt....zou t iets "liever" brengen, zo van; we hebben nu al 7 maanden verkering en ik ben toe aan meer, hoe zit het bij jou? OFZOW...
Maar je kunt ook (en ik zou persoonlijk voor deze manier kiezen) gewoon proberen....ik denk uit je berichtje op te kunnen maken dat jullie al wel het handwerk hebben gedaan? Nah....dan ga je bv als jullie weer beetje aan het rommelen zijn kusjes geven in dr nek...en dan steeds verder naar beneden...borsten, buik, lies (ff in grote stappen:D)....als ze dit allemaal toe laat kun je voorzichtig kusjes/likjes geven op DIE plek, als ze dat niet wil....laat ze het heud wel merken, even goede vrienden! Waarschijnlijk is het voor haar ook stukken makkelijker verder te gaa als jij die eerste stap hebt gezet... In ieder geval heel veel succes en plezier! :) Liefs, Kl@proosje |
eerst aan haar gaan zitten,
en dan niet te hard van sapel lopen.. maar ze geeft dan zelf wel aan of ze dat fijn vind of niet... |
trouwens, ik zie dat je 14 bent..
Aannemend dat je vriendin ook 14 is, meiden van 1 willen dat in de meeste gevallen nog niet... |
Suck Me beautiful...
(DAT MEOT JE DUS NIET DOEN!!!!!fa2) |
Citaat:
|
Citaat:
|
eh...komt dat niet vanzelf?
dat was bij mij het geval ten minste, begonnen met handwerk, ik vroeg of ik mijn orale skills in moest schakelen ( :D ), daar had ze schijnbaar geen problemen mee. Mij heeft ze niks gevraagd, dat ging meer vanzelf. En anders zou ik het gewoon vragen, ik bedoel er zit weinig anders op toch? |
Ik zou ut inigatief nemen. Begin met haar te zoenen en dan steeds meer naar onder........ succes. xxxx
|
go whit the flow...
Het komt vanzelf en gewoon eerst een beetje verkennen en al die shit enzo.. dan komt ut vanzelf.. Good luck bye bye Rosie |
gewoon vrage:...... NEUKE??
|
Citaat:
|
Thnx mensen , ik had al wat handwerk gedaan idd.. en ik deed het zoals Klaproosje het vertelde :)
thnx whitey |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |