![]() |
Vriendschap
Je begrijpt mijn gedachte
je zegt te weten wat ik bedoel ik vind dat je dood moet want je spot ondanks alles met mijn gevoel vroeger was je een vriend nu ben je een lage levensvorm beeldvorming kan veranderen in jou geval enorm het valt me tegen ik heb geen goed woord meer over je te zeggen en ja dat mag je verkeerd uitleggen conclusie vriendschap is niet dan verraad op de enige die ik vertrouwde ben ik teleurgesteld en kwaad |
Ehm
Je hebt een rare manier van opbouw, vind ik. In de tweede strofe moet die 'ex-vriend' van je al dood, in de laatste strofe ben je enkel nog kwaad en teleurgesteld. Ik vind het niet echt een gedicht, meer een neerschrijven van haatgevoelens in rijmvorm (en de rijm is nogal geforceerd vind ik). Er staan ook taalfouten in, zo is het: 'in jouw geval enorm' en volgens mij ook: 'vriendschap is niets dan verraad' Conclusie: Goed om je gedachten eens op papier te zetten, maar esthetisch gezien is het niet veel. |
Daar kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluiten. Probeer ook iets meer op de vorm te letten, want nu wisselen korte regels lange af: dat staat rommelig. Ook kun je denk ik meer gebruik maken van interpunctie (komma's, punten waar die horen).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |