![]() |
Alexisonfire tour
Alexisonfire komt in Oktober met Emanuel.
Data zijn: 14.10 | Patronaat, Haarlem 15.10 | De Pul, Uden Super vette package! |
emanuel is ook wel tof, heb ze keertje in tivoli gezien (y)
alexisonfire sowieso ook, dus euhh misschien ben ik er wel bij :) |
alexisonfire 2 x gezien en 2 x goed bevallen, waarschijnolijk wel in haarlem aanwezig als mn budget het toelaat
|
Denk wel aanwezig te zijn in Uden
|
Patronaat is een leuk zaaltje, dus ik ben er denk ik wel bij, al heb ik beide bands dit jaar al vaak gezien
|
in Uden, niet zo heel ver bij me vandaan
|
Beide leuke bandjes, alexisonfire vorige keer erg goed getrokken en emanuel was ook wel te doen.
Denk niet dat ik ga tho, haarlem of uden vinnik niet echt leuk voor een showtje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
precies. helaas dat het nou niet in de buurt komt van de 2 minuten in voorstad schijndel
|
dude. je kunt het gewoon niet hebben dat wij een beter stinkcrusten kraakpand hebben dan Uden. ik kan het ook niet helpen :(
|
ik ga verhuizen naar schijndel (Y)
dan kan ik elke dag aan jullie pand ruiken :D |
Monday 17th October
Zaal Centrum Meerhout/Gestel, Belgium Met Alexisonfire + Emanuel + The Maple Room Ik weet niet of er hier belgen zitten, maar just to be sure ;) |
Die gasten hebben maar een goed nummer.
ps: wie zet er nu bands neer in Uden. Daar stopt geeneens een trein toch? |
Daar ben ik allebei bij (y)
|
Citaat:
|
patronaat, cool!
|
Oeh, bot! Vorige keer in de Melkweg was echt te vet, dus wellicht aanwezig in het Patronaat..
|
Coole package idd. Jammer dat t zo ver weg is en ik geen zin heb om lang te reizen.
|
iedereen die er vorige keer was had beter naar the arcade fire kunnen gaan in de andere zaal :nono:
|
Citaat:
|
als het helemaal zeker is ga ik ook echt wel! :)
|
:D in de pul ... nah, denk dat ik daar wel heenga, dr rijdt een bus van nijmegen naar uden. en emanuel is erg vet :)
|
Waar ligt uden ergens?
Ik ga er bij zijn, waar dan ook, desnoods belgie want dat is volgens mij nog dichterbij (y) |
Citaat:
en dat is weer vlakbij den bosch. |
Gaaf! Ik ben er zeker in de pul. Goed gedaan jelle!
|
ik sprak gister een jongen die ervan overtuigd was dat rise against dit najaar ook weer komt.. iemand die dr meer van weet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd liever Arcade Fire... moet ze nog steeds eens live zien eigenlijk. Heb die optredens om een of andere reden steeds laten schieten..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel vet trouwens in de pul :D. Kasper Coen en Bram maar overhalen dan.. ;).
|
ik woon er erg dichtbij dus misschien wel van de partij
|
Citaat:
|
gaaf (y) misschien wel aanwezig in uden
|
Citaat:
dan kan ik gewoon met de auto gaan (Y) Ik ben er zowieso bij, waarschijnlijk alle twee de shows denk ik. |
Waar haal je eigenlijk kaartjes, gewoon bij ticketservice of kennen ze dat daar niet :o
|
ahh relax (y)
waarschijnlijk wel aanwezig in uden |
hehe dan ga ik me weer ergens verstoppen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neem dan meteen zo'n t-shirt voor me mee ;) |
ik heb vernomen dat ik mee ging naar de pul.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |