![]() |
[metal] dragonforce
goede band :cool: (y)
hier is de site http://www.noiserecords.com/dragonforce/default.shtml het is wel heel snel vind ik :eek: wat vinden jullie |
Heel gay.
|
ongeinspireerde bagger herrie.
t enige goeie is dat die site lekker snel is dus dat je heel snel weet dat het niks is. |
Citaat:
|
hoge stem is gay ofzo? bekrompen maar goed dat je het niet leuk vind kan ik begrijpen...
Technisch erg goeie band, vette melodielijntjes ook maar niet echt mijn ding dat powermetal.. |
goed gitaarwerk, verder niet echt mijn ding haha
|
Ik ben megafan! Het doet me goed dat Pruttelpot deze geniale band niet trekt.
|
metal de petal
|
Ik wilde er heen toen ze in Eindhoven waren vorig jaar, maar ik had geen tijd. >_<
Wel een leuke band, verders. K'vond Valley of the Damned leuker dan Sonic Firestorm. |
Erg lekker spul. Ik werd fan door de demo. Helaas vond ik de nummers op het 1e album iets minder klinken (te gepolijst) maar het bleef vette muziek. Het 2e album is ook wel leuk, maar het wordt te veel herhaald.
www.dragonforce.com is net zo makkelijk btw ;) |
tering herrie
|
wat een geniale band!
ik ben fan! |
kut. muziek.
|
Heb ze gezien op Bospop.
Tja, was opzich wel grappig, en de bassist had een 6-snarige bas. Dat was het wel. |
Citaat:
|
3 Inches Of Blood > Dragonforce.
|
Citaat:
|
Citaat:
3 Inches is wel legend though :cool: |
battle metal de gekste, maar op Alfred's begravenis wil ik ze niet horen.
|
waarom hebben metalbands altijd van die intens gayass namen?
|
-eens- alhoewel een hoop punkbands er niet voor onder doen, medunkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Recalcitrant pubertje. |
Citaat:
|
Op Alfred's begrafenis is er maar een toepasselijk lied en dat is 'ik ben vandaag zo vrolijk'.
|
ik ken alleen sonic firestorm eigenlijk maar die is briljant.. geweldige band
|
Op wacken gezien, van een afstand, en dat vond ik meer dan genoeg :o
niet iets voor mij |
Ik vond ze best sterk dit jaar.
|
Mja.. gezien op wacken, nouja eigenlijk meer gehoord. En meer hoef ik er ook niet van te zien.
|
Ik heb alleen Sonic Firestorm, klinkt heel goed (y)
|
klinkt best vet. kan et alleen niet te lang aanhoren.
|
`t Klinkt als een lul+kettingzaag.
|
Citaat:
http://www.tourniquet.net/discography/index.php?15 |
dragonforce , imo poep..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, het is nog niet zo gay als Maiden ;)
|
Maiden is niet gay godverdomme.
|
Ja, val in slaap verdomme! :mad:
|
Ze waren op Wacken.
Men zei: We gaan naar Dragonforce, ga je mee Plien? Dragonforce... De naam alleen al zegt dat die nummers gaan over dat de held met allerlei monsters moest vechten waarna hij het kasteel betrad waar de evil tovenaar in zat die hij toen ook heeft gedood zodat hij het meisje uit de hoogste toren kon redden. En dat de zanger waarschijnlijk gilt. Dus ik heb vriendelijk bedankt. |
Citaat:
|
Comment:
Ze waren wel goed op Wacken. |
ook gezien op wacken, erg vet :)
|
Aardige band, maar niet geweldig.
|
Hou normaal niet van power metal en heb ook maar 2 liedjes van ze, maar die zijn wel goed. (y) Heel snel ook. :eek:
|
Ik hou d'r wel van.
|
Te debiel voor woorden, ik was een Knobi aan het eten tijdens deze band en bij elke uithaal verslikte ik me bij in mijn broodje..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |