Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Sperma...... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1253544)

flapjas 26-08-2005 09:46

Sperma......

heej ik had n vraagje over hoe je sperma eruit ziet want normaal is t bij mij beetje doorzichtig wittig tot aan gelig toe..........maar de laatste 2x dat ik me had afgetrokken zag t beetje vreemd uit donkerder van kleur iets bruinig tintje zat erbij en t zag ook klonteriger uit ..... ik vond t niet eht prettig uitzien en ik vraag me af waar dat door zou komen :confused: misschien dat iemand ook ns zoiets heeft gehad

teddybeer1983 26-08-2005 10:47

Bruinig zegt mij niks en lijkt me heel erg niet goed.

Dat klonterige kan best, dat is maar afhankelijk van hoe geconcentreerd je voorvocht is en dat kan per keer verschillen.

AngelLena 26-08-2005 12:49

hmz, lijkt me een vraagje voor L&G, het kan niets betekenen, maar er kan ook wel iets zijn. Ik zou zeggen kijk het even aan en als het zo blijft even naar de huisarts...

Bruut 26-08-2005 12:51

maar ga eens langs een dokter. dat bruin is iig niet goed

Dato_16 26-08-2005 15:11

damn gast, dat lijkt me niet gezond maar ja ik wil je ook niet bang praten want voor hetzelfde geld is het gewoon een urineweg infectie die zo over gaat (o.i.d)..
Maare ik zou in ieder geval naar de dokter :eek:

Andijvie 27-08-2005 10:12

Citaat:

Dato_16 schreef op 26-08-2005 @ 16:11 :
damn gast, dat lijkt me niet gezond maar ja ik wil je ook niet bang praten want voor hetzelfde geld is het gewoon een urineweg infectie die zo over gaat (o.i.d)..
Maare ik zou in ieder geval naar de dokter :eek:

urineweg infecties bij jongens gaan niet zo over, meestal.

Naar de dokter :)

Warsocket 27-08-2005 13:31

hoe is het bruin dat lijkt me ook wel eens belangrijk

kijk ik d8 ook altijd het moet wit zijn
maar toen het zegmaar op iets hagelwits lande d8 ik ook van jesus is het nou geel

dus miss heb je je 1x met de ondergrond verkeken
maar als het zo blijft kun je het beste wel naar de dokter gaan

juno 27-08-2005 14:21

Bruin betekent oud bloed.

Dato_16 27-08-2005 18:55

Citaat:

juno schreef op 27-08-2005 @ 15:21 :
Bruin betekent oud bloed.
maar dat kan toch niet al bruin worden in je lichaam?
als bloed stolt word het toch pas bruin?

Shoarm 27-08-2005 21:38

Dat lijkt me wel ja, als bloed begint te stollen binnenin je lichaam heb je toch vrij gauw last van verstopte bloedwegen, lijkt mij zo. En dat 't er dan in propjes in je pis uitkomt is helemaal raar.

MIsschien is de TS gweoon een beetje overdreven bezig, ik bedoel "bruin" is heel relatief. Bij mij ligt het er sterk aan of ik vaak klaar ben gekomen of niet, als ik een tijdje niet klaar ben gekomen (en er dus een hoge concentratie zaadcellen in zit) is het geliger ja. Daarna is het meer wit (en dunner).

Dus.

Andijvie 27-08-2005 22:47

Citaat:

Shoarm schreef op 27-08-2005 @ 22:38 :
Dat lijkt me wel ja, als bloed begint te stollen binnenin je lichaam heb je toch vrij gauw last van verstopte bloedwegen, lijkt mij zo. En dat 't er dan in propjes in je pis uitkomt is helemaal raar.

MIsschien is de TS gweoon een beetje overdreven bezig, ik bedoel "bruin" is heel relatief. Bij mij ligt het er sterk aan of ik vaak klaar ben gekomen of niet, als ik een tijdje niet klaar ben gekomen (en er dus een hoge concentratie zaadcellen in zit) is het geliger ja. Daarna is het meer wit (en dunner).

Dus.

Bruin is relatief? Sorry, maar bruin = bruin. Je hebt dan nog wel licht bruin en donker bruin, maar bruin is en blijft bruin. Niets relatiefs aan.

Ik weet niet of het mogelijk is, maar als je een infectie zou hebben, kan het best een wondje veroorzaken inwendig, waardoor er bloed in je urineweg komt, wanneer dat daar even lekker blijft zitten, wordt het bruin en komt het zo naar buiten met het sperma of met de urine. Bij de laatste zal 't misschien niet heel erg opvallen, omdat urine natuurlijk heel vloeibaar is. Sperma is minder vloeibaar en daardoor valt de donkere kleur misschien beter te vermengen en valt het beter op.

Het heeft iig niets te maken met verstopte bloedwegen en propjes in je pis. Nooit eens een bloedneus gehad en een tijdje daarna je neus gesnoten? Dan komt er bruinig snot - zonder stukjes - naar buiten.

Thee Muts 28-08-2005 19:36

Citaat:

Andijvie schreef op 27-08-2005 @ 23:47 :
Het heeft iig niets te maken met verstopte bloedwegen en propjes in je pis. Nooit eens een bloedneus gehad en een tijdje daarna je neus gesnoten? Dan komt er bruinig snot - zonder stukjes - naar buiten.
En de laatste dagen van je menstruatie kun je ook wat last hebben van bruinig bloed, en doorbbraakbloedingen geven vaak ook wat bruinige afscheiding. Kan best dus, oud bloed uit je lichaam is helemaal nog niet zo gek.

Dus in het geval van de TS kan het ook wat oud bloed van een inwendig wondje of een infectie zijn geweest (alhoewel je een urineweginfectie wel opmerkt overigens). Als het eenmalig was is er dus niet zo veel aan de hand. Blijft het aanhouden, dan zou ik toch even langs de huisarts gaan :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.