![]() |
schaam jij je voor je eerste posts?
Overmatig emoticongebruik, belachelijke meningen, vervelend 'populair' taalgebruik, nergens op slaande topics. Ik lees mijn eerste posts op dit forum met knarsende tanden door.
Nog meer mensen die walgen van hun eerste stappen? |
Ja:o
|
haha ik was net oude posts van mezelf aan het lezen :eek:
en ik schaam me diep :o |
Alles wat ik post is toch wel leuk. :(
|
Hm, 'k geloof het niet. Zo erg waren m'n eerste posts niet volgens mij.
|
Ja :o
|
Uh dan moet ik dat 'ns gaan nakijken..
Heb 't nagekeken, en dat valt nog best mee eigenlijk :cool: |
Ik heb me ooit aangemeld om te flamen geloof ik. Stelletje kutscholieren ;)
Gelukkig is dat zo lang geleden dat het niet meer achterhaald kan worden (ben al sinds oktober 2000 lid :o) |
Nee, ik heb niet overmatig domme posts gemaakt. Nouja, soms wel wat naief, of een loze (goedbedoelde) opmerking hier en daar, maar dat is niet zo heel erg.
|
Mijn eerste posts waren op de kantine, dat zegt wel genoeg denk ik.
(Even alleen over deze nick :bloos: ) |
Nee, ik durfde niet echt interessante dingen te zeggen, dus erg interessant zijn ze ook niet, maar niet om me voor te schamen. Ik was altijd al vrij normaal.
Mijn allereerste post is trouwens wel heel gothic :D http://forum.scholieren.com/showthre...79#post3778379 |
Ehm... ja. Ik lees ze dan ook niet graag terug. :o
|
Ja, een beetje wel. Maar geen overmatig emoticon-gebruik, want ik wist nog niet hoe dat moest. Dus ik heb daar nu eerder last van dan vroeger;)
Ik was gewoon wazig bezig, dat ben ik nu nog steeds. Écht schamen is het niet, ik heb gewoon liever niet dat mensen het nu nog lezen;) |
Ja, maar goed was dan ook 2 jaar jonger en nog erg breezerachtig:|/
|
Citaat:
|
Ja, nogal BrEeZah waren ze! Vreselijk!! :o
|
Daar laat ik anderen over oordelen.
|
houden ze dat allemaal gewoon op de site? vandaar dat scholieren zo traag is:P
|
Citaat:
|
Ik vind het niet zo erg dat al mijn oude Onzin-posts al lang gepruned zijn. :o (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spelling check doet het niet meer:P geef mij maar engelse fora :D
|
Ik vind ze stom ja. Vooral omdat het een crosspost was, waarvan de een werd gesloten en de ander gewoon stom was.
|
Citaat:
|
Ik zie trouwens dat er van mij al meer dan 70000 posts gepruned zijn, zou dat een record zijn :cool:
|
:)
|
Ja.
|
Citaat:
Mijn eerste post. :D |
Hehe. :o
|
ik schaam me nog voor posts van 2 maanden geleden
posts waarin ik iemand zwart maak vanwege spelfouten oid (omdat ik daar dan zin in heb :o ) terwijl de post waarin ik dat doe zelf ook nog vol spelfouten zit :o maar goed, tegenwoordig ben ik al een stuk verstandiger ;) |
|
Ja, beetje naïef en dommig :o
|
Ja, soms wel beschamend ja. Vaak te enthousiast, te veel smiley's... en oh ja een paar jaar geleden had ik een periode waarin ik van elke s een z maakte, echt irritant. (n)
|
Mijn eerste post was in het roze en ging over de Evolutiej Theoriej. Ofzo.
|
Ja, behoorlijk!
|
't Valt bij mij wel mee. Het enige waar ik me nu aan stoor is het ontbreken van interpunctie, maar toen zat ik nog druk op IRC en dan gebruik je dat sowieso amper. Toch een beetje de "rebelse" ik of zo. Verder heb ik vroeger dingen gezegd die ik nu toch wat zou willen nuanceren. Maar hey, da's het fijne aan ouder worden.
|
Ik vind mijn oude posts eigenlijk wel meevallen. Volgens mij wilde ik niet te veel als een newby overkomen. :o :D
|
Mijn eerste post eindigde overigens met 'Hoi allemaal! :)" :|
|
Mijn eerste post:
Nou.......meestal niet meer dan 35-45 min.Als ik geen repetities heb natuurlijk. :D ---- Dat was nog in de 3e. :| |
Citaat:
|
Nee, niet echt.
|
haha toen ik me hier een paar maanden geleden lid wilde maken, merkte ik dat ik me 3 jaar geleden al lid had gemaakt.. es m'n posts gelezen, was toen zo'n zielig gastje van 12 die zich voordeed als één van 16 en uit nieuwsgierigheid postte op seksualiteit :D maar ja, nu ben ik écht 16 en moet ik niet meer faken eh :p
|
Citaat:
als je 12 bent is het ook wle verschrikkelijk om seksualiteit te lezen :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:D (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja heel erg :D die posts zijn op een ander account trouwens :o
|
Nee man.
Ik was 14, dan behoor je je debiel te gedragen.
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |