![]() |
[Forum]Wat krijg ik nu weer voor geschoteld, tijdslimiet????
Hallo beste mensen,
Ik had dus mooi een topic geplaats, gesloten door een mod, hij vroeg aan mij of ik er misschien iets bij wilde zetten zodat het topic toch nog open kon, naja dat doe ik wel, vind ik wel leuk van sommige mods, dat ze je een beetje helpen. Maja dan wil ik vanmorgen mijn post editten, staat er: 'Je kan je bericht niet meer na 1440 minuten editten!' Dan zeg ik: WTF, waarom zou ik dat niet meer kunnen? Leuk dat wij ons eigen topic niet meer mogen deleten, maar mogen wij wel onze start post of first post aanpassen? Of zit daar ook al een limiet op? Kan iemand hier wat aan doen, of heb ik gewoon pech? |
Dit is toch al een tijdje dacht ik? :o
|
Dat is al zo sinds ik er ben
|
Ik heb er dus ook echt nog nooit last van gehad.
En dan bij deze waarom mogen wij dat nu weer niet? |
Dat heeft nooit gekund?
Volgens mij staat het antwoord in de veelgestelde vragen (of iig heb ik het een keer gelezen). |
Volgens mij kan je je post 24 uur lang aanpassen. Zit je daaroverheen dan kan je hem zelf niet meer aanpassen. Een forumbaas kan het wel voor je doen.
Overgens is dit er al zo lang ik me kan herinneren. |
Je mag nieuwe topics openen. Je mag reacties posten. Je mag de titel van je onderwerp veranderen (voor leden geldt een tijdslimiet van 5 minuten). Je mag je posts wijzigen/verwijderen (voor leden geldt een limiet van 1 dag). Dus ja, je had het kunnen weten |
Jij hebt pech Jolt :p
Maar waarom is dit zo? |
jah, ik vind het onzin, hoe moet ik dat ooit een topic up to date houden?
|
Citaat:
|
We mogen ook niks zelf doen. :( (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus als ik zelf een mooi topic maak over bijvoorbeeld Anime, en dan allemaal mooie links erin zet en plaatjes van serie's, dan moet ik gewoon steeds een nieuwe link posten Waar is die tijd gebleven dat mensen elkaar nog gewoon weg vertrouwde. |
Citaat:
Verder kan je die toch prima opnieuw posten? Ik snap het probleem niet zo eigenlijk. |
Nou ja, het is wel lastig bij bijvoorbeeld centrale topics, die doorgaan tot de 500 is bereikt. Als je dan intussen iets aan de startpost wilt veranderen heb je daar weer een FB voor nodig. Maar goed, de centrale topics die ik tot nu toe heb gezien (op Hardware en S&M) werden tot nu toe altijd door een FB gepost, dus daar kun je sowieso niks aan veranderen :p
Verder heb ik zelf eigenlijk nooit echt last van die limiet, maar ik moet wel zeggen dat ik de redenatie erachter niet helemaal begrijp. Hoe vaak zal het nu helemaal voorkomen dat iemand een topic 'verpest' door de startpost na een paar dagen aan te passen? En al zou dat gebeuren: hup, slotje, weg ermee, dan is diegene blijkbaar ook niet meer van plan om een serieuze discussie te voeren. |
Citaat:
Dan zou het toch gemakkelijker zijn voor ons om gewoon onze post te kunnen editten. Des noods probeer het een keer voor een maand, gaat het goed dan laten jullie het staan gaat het niet goed dan niet. |
Citaat:
Mensen vertrouwen is leuk en aardig, maar als je iemand wilt straffen moet je ook enigszins bewijs hebben. Een verwijderd topic kun je niet zomaar weer oproepen en het valt snel niet op. Misschien als VB3.x ooit stabiel en veilig genoeg uis voor deze site, die versie maakt namelijk verwijderde zaken zichtbaar voor FB's en beheerders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zult geen last meer van me hebben. :p ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |