![]() |
Wie maakt er een forum via ezboard
dat doe ik maar ebn vergetn hoe je de smilies kan toevoegen kan ej me daar bij helpen????
|
ben vergeten?
je hebt net een paar uur geleden ezboard pas geinstalleerd/ermee begonnen waarschijnlijk heb je het dus nooit geweten |
jewel ik had vroeger al ezboard topen ik 10 was afzo hadm ik al een forumik was de site vergeten en toen keek ik in documneten om wat op te zoeken en toen stonden daar nog me zelfgemaakte smilies en die had ik pgeslagen met de naam:smilies voor ezboard forum
|
|
hoe kan je iemand beheerder makne er staat de he have not genoeg powers om beheerder worden kan je helpen
|
Goed, je hebt ingelogd en zit dus nu in het beginscherm (adminscherm):
smilies 1: Ga naar 'my preferences'. 2: Naampje en pass invullen... 3: Je ziet in het nu verschenen scherm in de linkerkolom (2e van boven) 'Use Emoticons'. Zorg dat die aangevinkt is. Admins 1: Klik op 'My ezboard' bovenin de tabbbladen. 2: Op het scherm klik je op de tweede van boven 'User levels' 3: Vink de Admins die je wil hebben aan. Klik nu onderop het scherm op het menuutje. 4: Selecteer de gewenste optie. |
EZboard zuigt...
...jij ook. Noem het gewoon een reclame board. En ook al maakte ze geen reclame, dan nog zuigt het. |
gelukt ik heb hulagirl van het forum beheerder van mijn forum gemaakt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |