![]() |
simvraag
De situatie is als volgt:
Ik heb nu een prepaid T-mobile telefoontje en simkaart. De telefoon is zo langzamerhand verrot en ik kijk uit naar een nieuwe telefoon (apart scoren en unlocken :bloos: ) én abonnement. Ik ben van plan om dat 2,50 p/m abonnementje te nemen van t-mobile en ik wil daarbij mijn huidige (prepaid)simkaartje blijven gebruiken, inhoud met emotionele waarde en nummerbehoud :| Mijn vraag, kan dit? |
Jep, dat kan, moet je even naar een telefoon-/elektronicawinkel gaan, dat heb ik iig gedaan, ik had eerst ook een prepaid telefoon. Ik kreeg een nieuwe telefoon gratis bij m'n abonnement mét nummerbehoud.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit las ik afgelopen week namelijk op; klik |
Het lijkt mij dat je wel je nummer kunt houden, maar of je ook je simkaart kunt houden betwijfel ik.
Moet je in elk geval wel bij dezelfde provider blijven. Misschien kun je t beste de klantenservice ofzo van je provider bellen |
Citaat:
|
morgen maar even langsgaan :|
|
Citaat:
|
Bij die 2,50 abonnementen krijg je toch juist alleen een simkaart? Hoe kan je dan je sim-kaart willen houden. :s
Je nummer behouden kan vaak wel, gratis ook nog. |
Als je je nummer behoud krijgt je nieuwe simkaart als 't ware je oude nummer. Je oude simkaart wordt dan onbruikbaar.
|
Jammer.
Is het dan mogelijk om die nummers/smsjes/gegevens enzo van mijn oude simkaart op die nieuwe telefoon te zetten zodat ik het later op mijn nieuwe sim kan 'kopieren'. Of is dat weer afhankelijk van je telefoon? :| |
Citaat:
|
Schrijf alle smsjes in een schriftje :):):):):):):):):):):):):)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon zoeken op google
|
Citaat:
maarré opzich is dat wel geinig ja, al je smsjes opschrijven, alleen dan heb ik zo een aantal schriften vol :x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |