![]() |
stijve = zin?
hey jongens,
mijn vriend zegt dat hij best vlug een stijve krijgt. Is het dan ook zo dat hij meteen ZIN heeft? of hoeft dat niet altijd?? |
kijk eens naar hem als hij wakker wordt
negen van de tien keer heeft hij dan een stijve denk je dat hij dan ook automatisch zin heeft? :p |
nou ja... zou toch kunne :P
|
heb vaak geen zin in een stijve en dan ook weer geen zin, visueuze cirkel ofsow :p
|
alweer deze vraag????
een stijve krijg je als je geil bent ja... het kan dan natuurlijk nog zo zijn dat je nog niet wil neuken ofzo.. punt closen die hap |
Citaat:
jij wel? :eek: :o |
Wouk net zeggen. Ik ben niet meteen geil ofzo....
|
dat ding ís gewoon niet goed af te richten :]
|
mmz, soms gebeurt dat zelfs in de klas terwijl dat men leerkracht nederlands van 60 jaar oud het zit uit te leggen over verhaalstructuren
of ik dan geil ben? neen niet echt :p komt gewoon soms op weet je wel |
owkee, ik heb m'n topic al weer gesloten :) Ik had dees nie gezien :o
Wat mooi dat meisjes dit soort 'problemen' niet hebben :D Maar dan vraag ik me toch af: Waarom gaat dat ding staan als je niet geil bent..? :confused: |
nee ik denk niet dat ie dan zin moet hebben .. het kan ook gewoon onverwacht komen ... iemand kan ook een stijve krijge bij het zoenen maar datwil nog niet zegge dat ie zin heeft . lijkt mij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een stijve krijgt dan heb je niet altijd zin nee.
|
Neeh joh. :eek:
|
Je kunt ook best een stijve krijgen op momenten dat je totaal niet aan seks denkt of daarin geïnteresseerd bent. Een lul is gewoon een stuk van je lijf, en je lijf doet soms onlogische dingen. Net zoals (nutteloos) trekkende spiertjes, kun je ook gewoon een stijve krijgen zonder dat je meteen zin hebt om te palen :D
|
hoeft nie, als ik wakker word hek nie altijd zin mar meestal wel n stijve.....
|
Citaat:
precies :D:D |
Nee, niet meteen. Als ik een erectie heb, ben ik meestal wel opgewonden, behalve in de ochtend idd. Als ik het al heel veel gedaan heb achter elkaar en m'n vriendin wil weer, dan krijg ik wel een erectie, maar ben ik niet écht geil. Natuurlijk laat ik het dan wel toe, want zij heeft plezier en ookal ben ik niet echt opgewonden, is het nog steeds erg prettig en kan ik (meestal) wel klaarkomen.
|
Inderdaad. Er zijn genoeg mensen die jaloers zijn op zo'n erectie, dus ik vind dat je hem gewoon moet gebruiken. Zin of geen zin...
|
Ik zat op een meisjesschool die net gemengd werd. Een vriend van me zat als enige jongen tussen allemaal meisjes. Als we gingen zwemmen had hij vaak een erectie (en wij allemaal lachen :)).
|
Hmz, voor mezelf gesproken: als ik een stijve heb heb ik ook meteen zin. Maar dat zegt niet veel, want als ik geen stijve heb heb ik ook zin :D.
En jongens schijnen om de paar minuten onbewust aan sex te denken, misschien dat ze daardoor een erectie krijgen? |
hoeft niet..meestal wel ;)
|
Citaat:
als je geil bent en je krijgt geen stijve heb je een probleem hoor :p |
Citaat:
hatig kutding :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |