![]() |
Schuren
Als een nacht door ijs bevlekt
stroop ik de mouwen op schurend langs dijen bezweet en nat Channel 9 in mijn achterhoofd Bevloei ik jouw linkerdij je zegt het voelt ik zeg das mooi je reageert als karton verstreven in angst beBRACEd in mijn gedachten zo jong en geen belofte 9 zeg jij, 6 zeg ik ervoor ik zeg niets dan cijfers jij zwijgt en schuurt ik accepteer... Ik Wie ik ben en schuifel naar de rand van de vloer van dans en zwijgen dierlijk zwoegen Jij vraagt je af wie ik ben uit op lust en 'geluk' ik zwijg weer jij vloeit weer ...en nijgt naar meer van hetzelfde, bezopen schurend als papier langs houten balken dwars, liggend wijdbeens? meningen... jij denkt, ik zuip jij schuurt, ik accepteer wederom zwijgend wat een lul! zo top in jouw gedachten maar o zo min in die van mij is de jeugd van tegenwoordig zo Watskeburt als Niksgeburt? Oftewel hondsdolheid bij een ongestelde aap wat jij wil schatje...... als je maar blijft schuren, ik drink wel... maar niet op jou en het schurend zijn van jouw dijen duwend op het moraal van meisjes van 16 te jong om te beseffen dat er meer is dan een pielemoos en neuken op speed na het bezoeken van de soos zie je... ------------------------------------------------------------------ Die Timmie en Vage Valentijn, lezen schuren in de krant vieze pipo allochtonen en meisjes aangerand getver, kan het ook zo? en wij maar babbelen... special thanx TMF en lapjes van bef en rare Spaanse rum. __________________________________________ |
Wat je allemaal niet kunt verzinnen met rosé in je lijf!
Driewerf hoera (ook voor de meisjes van 16) |
Hoihoi onwijze leukerd,
Cijfer hierbij de aanwezigheid van Tim niet weg, die met zijn 'normale geest' het geheel op de rails trachtte te houden. Bovendien was er rare rum en AH bier in het spel, met rosé op zou het onderwerp ongetwijfeld vele malen meer zweverig zijn geweest... om maar te zwijgen over de romantiek en de la-la-liefde toedeloe! |
ik houd van Tim!
En volgende keer met rosé?? Diggie voor mij? Kusje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |