![]() |
Heerlijk Herfst
heb je even de tijd voor de zekerheid
dan komt die floww of is het een flop woordspel als spelen als woorden doe de bel je voelt het wel tringgggg de bladeren vallen en kleuren tegelijk als bisekueel hey ik ben Albert en wil een vrouw Verlinde, als de Lindenboom die je verblind als een fel licht, met een rood met witte stok misschien wel 2,3,4 strepen, je ziet het toch niet ik ben zo zwart als de bekende Piet groeten van de Sint Mama zegt, hij bestaat niet, maar mam jij hebt het geld niet wie dan.. mam komt aan als een BAM!! als een bom alsof die inslaat als je maar wilt zegt de taliban die Wel slaat.... Als lullen op een drumstel, je weet wel We komen depri en wel als bladeren zwetend snel Op mijn vreemde zwart-witte tulband de drup ach... rot op naar je engels-zimbabwaanse pub ik zie je daar..... tot zo in de heerlijke herfst. Refr. Herfst heerlijk ontvoert jezelf je als Heineken helder als kraak de kraak die je zet al liggend in bed dromend en wet over de situatie van net beleef herst als die kruiden in je pasta Mors niet Wie wat bewaart die heeft wat voor als je valt in het gat dat herfst heten mag blijf zoeken naar die dag dat je weer ziet die eerste lach het is voorbij, die heerlijke herfst, hoe heerlijk is dat.... __________________________- Kont rijm ie bonte rijm je weet tog wie regelt de beats, zodat we nummer 1 scoren en we kunnen cashen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |