![]() |
luister en stem
hey ik ben Dante
rapper / zanger / songwriter heb een rap opgenomen willen jullie naar mijn pagina gaan hem beluisteren http://www.ongekendtalent.nl/clubs/c...p?clubid=14640 |
naar geklooi in de garage dunkt mij
t klinkt overigens nog slechter dan de Twistid DJ's :( |
Citaat:
|
dante's inferno is wel leuk trouwens
|
Dante's peak ook wel
|
Citaat:
|
beter dan dit nummer :D
|
Citaat:
|
OMG, dit is te slecht :D
|
Zelfs ik, als redelijk openminded persoon, kan dit niet echt waarderen. Barslecht is het betere woord.
|
:( Bedroevend...
|
Wie is die eh, Renate eigenlijk?
|
Citaat:
|
Euh ja. :(
|
God, echt grondig slecht.
Je kunt beter een nieuwe hobby zoeken. |
sooowww fet man!!!11!!
nee niet echt. maar ehh...doe je ding. :confused: |
Inderdaad heel slecht.
Sorry Dante |
:D (y) Whaha, echt grappig man, top!
Wat? Het was niet als komisch bedoeld? Ow... :bloos: , sorry man, gecondoleerd... :| |
Citaat:
maar dat nummer is echt slecht ja |
Wat een slome, trage, levensloze, geforceerde of te voor de hand liggend rijmende, slecht getimede rap.
Wel hilarisch. Vooral dat 'máár', 'dús' enz. in 'Fuckers'. |
Hele saaie nummers:)
|
Zelfs als ik negeer wat hier boven mij al gepost is moet ik bekennen dat ik de beats wel erg mag, maar ik de manier van tekstueel ondersteunen 'niet snap' :p
Ik heb daarom ook gestemd op 'probeer t nog eens' ;) |
sexueel gefrustreerde bleekschetenhop?
|
Citaat:
Ten tweede: We maakten geen rap. |
Ik wilde hem luisteren maar klikte perongeluk op stemmen. Achteraf had ik hier spijt van.
|
Vooral het nummer Fuckers is slecht. Op een slome beat moet je juist NIET langzaam rappen, dat maakt het saai. De beats vind ik overigens wel ok. Verder denk ik wel dat je het beter kan, ik bedoel, er is geen vette flow te vinden. Jammer... van m'n tijd.
|
Citaat:
of ga je het opeens horrorcore noemen. |
Citaat:
Toen begonnen we beats te maken voor de Death Jokers... Dit is niet echt iets geworden, geen nummers opgenomen etc. Toen hadden we een keer een nummer gemaakt om een dikke slet belachelijk te maken, gemaakt onder de naam DDL. Diss Die Lidewij (de naam van de slet). Dit nummer noemden we Kaasfabriek. Ondertussen hebben we 20 nummers onder de naam DDL gemaakt en de cd is gratis te downloaden op mijn Soulseek (account: ffactory) voor de liefhebbers. Ik durf hier openlijk te beweren dat we de beste nummers nog niet op het forum hebben gepost dus grijp je kans :p (aanraders zijn: Losvel (waarin iemand schaamthee drinkt, dit is live opgenomen), DDL met Dave, Glibberclit en Disstruction). De groeten (y) |
Citaat:
|
whahaha dit is echt kut gewoon, fuckers is het dieptepunt. Je hebt er duidelijk geen gevoel voor
|
Ik heb er spijt van dat ik 3 minuten er nog naar heb geluisterd ook...
Ongekend talent? Nee, gewoon geen talent... |
dit is echt triest...een rappende jantje smit :rolleyes:
|
Citaat:
|
Fruityloop dance spul kan ook rocken heur!
De mensen die de term fruityloops erbij moeten halen om aan te kunnen geven dat de gemaakte muziek zuigt is het meestal zélf nog niet gelukt zo origineel of vindingrijk te wezen de fruitysound te omzeilen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lal, wtf is dit? :D (N) je moet even een compressor over je stem heen gooien en je beats niet maken met E-Jay, kom dan eens terug
|
De beats vind ik zo onaardig nog niet, maar mijn god, die rapper zuigt echt erg hard... Arme jongen...
|
hahahahaha!
heb je ook opnieuw leren rappen?.... beter had je het gelaten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |