![]() |
Ik voel me vandaag goed, omdat...
ik geld verdiend heb en een heerlijk gezichtsmasker, wat ik van mijn zusje heb gekregen, op mijn gezicht heb gehad.
|
lol, ik heb vandaag met m'n zussies ook een masker-dag ingelast :D Verder geniet ik nog steeds van mijn notebook <333
De kater die op de achtergrond in mijn hoofd sluimerd moet even zien te onderdrukken met pcm. |
ik een afspraak met iemand had, en uiteindelijk niet meer weg mocht omdat ik schreeuwende ruzie met mijn moeder had, en daarna maar bier ben gaan drinken.
|
Ik een broek heb herontdekt die al een tijdje eenzaam in de kast ligt.
En die vandaag aan heb gedaan en het staat leuk. En omdat ik gisteren heel fijn gesport heb en daar ben ik nog blij mee. :) |
ik eindelijk van mn vakantiewerk verlost ben en het verder rustig aan gedaan heb. (y)
|
Omdat er geen reden is om me niet goed te voelen.
|
omdat ik geen kanker of aids heb, godzijdank!
|
wie zegt er dat ik me goed voel :confused:
|
o ik voel me toch een beetje goed, want ik was opeens een kilo afgevallen sinds vanochtend ( :confused: ) en nu heb ik even niet zo veel te zeuren.
|
... ik bij een hele goede vriend langs ben geweest en dat zoals altijd weer erg gezellig was.
|
Ik naar de manege ben geweest naar me lieve knol ben geweest en dat ik nu me favoriete muziek aan het luisteren ben^_^
|
Ik me gisteren en vandaag ongelooflijk nuttig heb gemaakt qua school. (y)
|
Ik voel me vandaag goed, omdat ik me beter voel dan gisteren.
Serieus. :) |
Ik voel me vandaag goed omdat ik gewoon goed bén.
|
Citaat:
|
Omdat ik me al een stuk beter voel dan gisteren alleen maar omdat ik nu eens een keer voor mezelf kies :)
|
Go Daan :)(Y)
omdat ik weer lol heb gehad op mn werk, en toch steeds weer mijn grenzen goed aangeef. :) |
Citaat:
|
Ik ben ook goed maar dat vind ik weer niet van mezelf. :confused:
|
...ik Die Hard II heb gekeken, koud bier binnen handbereik heb, naar Sinatra luister en forum.
|
Ik gister een hele fijne avond had en omdat ik mn onzekere gedachten zijn afgeleid door die avond '(y)
|
Omdat ik zo blij ben met mijn vriendje. :bloos:
|
omdat ik dingen waar ik mee zat grotendeels heb opgelost, mijn haar eindelijk goed zit en het zondag is en ik nog een week vakantie tegemoet ga :) .
|
Ik naar de jongerenkerkdienst van een vriendin ga kijken wat ik al heel lang geleden beloofd had.
Zonder dat ik gelovig ben. |
omdat ik ben wie ik wil zijn :)
|
...omdat ik naar chaosphere's avatar aan het staren ben..
(ik ben zóóóóóó makkelijk te entertainen...) |
het mooi weer is en omdat feyenoord ajax verslagen heeft! :p
|
ik lekker met een vriendin heb gekletst die ik al lang niet meer had gesproken!
|
omdat ik me geliefd voel:)
|
omdat gister en vandaag en gezellig en leuk waren
|
Me vriendin eindelijk heeft gereageerd op al die sms'jes die ze kreeg. En vrijdag zie ik haar weer na 2 maanden :)
Tsja verschillende scholen he |
En ook omdat ik voorjaarsvakantie heb dit jaar, dus ik ga weer skieën. :D (y)
|
Het gisteren gezellig was en het vanaf morgen ook gezellig wordt:p
|
ik morgen ga beginnen met de colleges. wacht even... past dat hier wel? mjah, toch, neem ik aan.
|
...ik Mexicaanse groenteschotel heb gegeten in de zon met mijn papamama en zus. :)
|
ik op het strand heb gelegen, in de zon, en langzaam weer bji geslapen heb van mijn uitgaans nacht. Ik de beste gesprekken met een vriendin heb gevoerd, en ook nog de grootste lol heb gehad op het strand. Ik aan het strand woon
|
Ik weer op twee kamers heb gereageerd en ik heb hier thuis ook nog best naar mijn zin heb (y)
|
Het niet regent,
Feyenoord heeft gewonnen van Ajax, Marit waarschijnlijk zaterdag in Goes is, en dr kan ontmoeten :) |
het mooi weer is, ik een nieuwe baan heb, en woensdag naar het strand ga!
|
Ik voel me vandaag helemaal niet zo goed.
|
ik net heerlijk in slaap ben gevallen in het zonnetje :cool:
|
Ik gesolliciteerd heb en ik nu heel trots op mezelf ben want ik moest me zelf er echt over heen zetten (y)
|
Citaat:
|
heb autogereden en dat best goed ging voor een tweede keer
|
Omdat ik dit weekend ontslag genomen heb, en jeetje wat voel ik me opgelucht!
|
Ik veel leuke nieuwe mensen heb leren kennen. :cool: (y)
|
Hoezo goed, ik voel me helemaal niet goed, hartstikke saaie dag waarvan er nog velen zullen volgen :mad: ..
I'm sad :( |
..ik eindelijk mijn eerste rijles heb gehad, het me hartstikke meeviel, en het ook nog een mooie dag is vandaag. (y)
|
ik vanacht een van de mooiste nachten van mijn leven tot nu gehad heb.
|
Mijn intro best leuk was en alles meeviel enzo :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |