![]() |
7 kilo afvallen
Na aanleiding van het wie-heeft-het-lekkerste-kontje, waar ik een paar jaar geleden de winnaar van mocht zijn, wil ik nu mijn ik-heb-niet-meer-de-lekkerste status lozen.
Ik ben 1,68 kort, weeg 67 kilo en wil proberen om 7 kilo af te vallen. Ik dit té gek? Ben ik té zwaar? En hoelang duurt 7 kilo?? Osten |
Nu
Bmi = 23,8 Na 7 kilo afvallen Bmi = 21,3 kortom je hebt nu een goed gewicht en na 7 kilo afvallen nogsteeds maar wel aan de lichte kant edit: en afvallen werkt niet. het enigste dat fatsoenlijk werkt en zo blijf en gezond is is je levensstijl aanpassen bijv sla die snoepbui smiddags eens over houd eens een dag bij wat je eet en haal daar wat vanaf of vervang het (je worstebroodje van smiddags bijv een appel van maken) maar ineens weinig eten en dan weer gewoon eten dan ben je 2 weken lichter en daarna weer even zwaar |
Daar is een prachtig voedings en gezondheid topic voor :)
|
Wat heeft dat 'lekkerste kontje bladiebla' ermee te maken? Zoals gezegd, zie het sticky-topic (voedings- en gezondheidstopic)
- Meer bewegen - Gezonder eten - Matig alcohol gebruik |
Citaat:
|
Je hebt nu een gezond gewicht. Fixeer je niet zo op die kilo's! Ga een leuke sport beoefenen om jezelf wat strakker te maken oid. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is dat eigelijk met vrouwen en gewicht ze lijken allemaal wel geobsedeert ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ga gewoon naar 't Grote Voeding en Gezondheids-topic, daar kunnen we je verder helpen. |
Citaat:
Daar komt bij dat een groot deel van de meisjes niet te dik is, dat ook weet, maar gewoon aandacht wil. En ja, als je dan zegt dat je te dik bent al ben je 't niet echt, dan krijg je wel aandacht. Dan gaan alle jongens zeggen van 'niet waar!' en wordt je ego gestreeld. Zo simpel is 't. Ander punt is dat je nooit zeker weet of iemand de waarheid spreekt. Ik ben zelf echt te dik (ik had tot voor kort een BMI van 25+) en heb met mijn lengte (1,66m) toch kledingmaat 44 soms. Dat vind ik te groot. Heel vervelend, ik krijg vaak enorm nare dingen naar m'n hoofd gegooid. M'n vrienden zijn echter altijd van "nee, je bent niet dik" etc. Heel lief, want ze willen me niet kwetsen, maar je weet als meisje best dat ze dan niet de waarheid spreken. |
halve kilo per week? zelfs de dietist adviseerd een kilo per week.
Ik adviseer je gewoon om te sporten terwijl je vermagerd want anders gaat alles beginnen te hangen (ik heb dat jammer genoeg ook). dus neem al maar een abbo bij de gym :) |
Citaat:
|
idd.. voedings topic
1 kilo is best veel, gewoon beetje sporten meisje, en niet geobserdeert raken zoals ik. en vooral niet snel gaan afvallen, (bv meer dan een kilo per week) Want als je dan 1 keer een feestje hebt en een stukje taart eet (bijvoorbeeld, zit je meteen er weer 1 kilo aan) :( |
Waaaaaaaahhh Ik heb een vraag!
Hoe kan ik daar komen te staan met mijn vraag!? plise leg uit, kheb een dringende vraag:P bye |
gewoon hetzelfde als je hier je berichtje hebt getypt :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |