![]() |
Glitter and Glamour party.
Ik ga binnen kort op kamp, dan houden ze daar een feest het thema is: Glitter and Glamour.
Heeft iemand nog ideeen? |
Iets met glitters ?
|
Iets met glamour?
|
^ <3 :d
|
Glamrock, grote pruiken en panty´s.
|
doe een kerstbal in je oor en wat gliters in je haar:)
|
Glamour & glitter is zo jaren 50, (niet waar, het past bij zowat ieder decennium) dus:
superkort appelgroen kleedje knaloranje accessoires veel make-up hoog/veel haar met eventueel extensions, eventueel met van die gigantische krulspelden gedaan veel juwelen |
is het wat als ik zeg maar wat ik ook aan had bij m'n eindfeest een soort gothic achtig iets:$ dan pleur ik wel veel make up op mezelf.
|
ja ik zal echt als gothic gaan naar een glitter en glamour party,dan ben je echt helemaal de man :rolleyes:
|
Citaat:
Meid, je hebt kleuren nodig, geen zwart ! En ook heel wat bling bling juwelen natuurlijk. http://www.melissageorge.co.uk/films..._drive_mai.jpg |
Citaat:
|
whahaha
|
Citaat:
|
dan moet je ook niet de moeite doen om een topic erover te openen
|
(y)
|
nee kan toch ook ideeen hebben je hoeft dan toch niets te kopen.
|
|
hahaha neee :(
|
kee
|
Eh, trek een beetje feestelijke outfit aan en smeer je onder met glitters? (en met een feestelijke outfit bedoel ik niet zo'n belachelijke gothic-jurk :nono: )
|
ga naar de six. daar heb je oorbellen met grote neppe diamanten voor 5 euro ofzo. heb je je glitter al.
koop een leuke sjaal op de markt voor om je nek. en je hebt vast wel een mooi topje wat erbij past. verder je ogen heel sprekend opmaken en je bent en glitter&glamour-der dan je zou zijn als je die jurk aan zou trekken. |
iew. :(
trek desnoods een verkleedkist van zolder af en zoek daar wat uit. |
Ik heb nog sterretjes met glitters geloof ik :(
|
O het zijn alleen sterretjes, eigenlijk. Maar ik heb vast ook glitters, zo ben ik waarschijnlijk wel :confused:
|
Van die plakdingen, weetjewel. Geen fairywitchtoverstokjehihoehastafjesterretjehoedje uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :)
|
Dit topic gaat zeker niet over sterren?
|
|
Als jij dat wilt, dan gaat het over sterren BROEDER
|
Ik praat niet graag over sterren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou... Dan ben je klaar om te feesten! |
ja geweldig,
Loop de 1e beste markt-winkel binnen of gewoon de six, en leef je uit aan sieraden. Dan gewoon een fel truitje en een te kort rokje (felle kleuren) En gewoon alles TE.. OEh, I love it :( |
of je huurt een leuk pak bij de plaatselijke fopwinkel (y)
|
Ga gewoon 'bling-bling' :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |