![]() |
industrial/noise/etc topic
Wie kan het waarderen.
dingen zoals: merzbow, klangstabil, coil, winterkälte, mono no aware, imminent starvation etc. Ik zit er over te denken om 1 dag machinenfest te gaan bezoeken in duitsland |
machinenfest wil ik al eeuwen 'n keer heen.
|
jammer dat de locatie nu voort minder is als eerst, daarom is het ook nog niet uitverkocht. Je kunt daar wel lekker cyber goths gaan pimpen (Y)
|
Ik waardeer.
Ik hou alleen niet van Gothics, dus ik ben bang voor maschinenfest :( |
ik ook niet, maar dan doe ik wel met mijn ogen dicht alsof er wel echte mannen aanwezig zijn
|
Jansky Noise Locomotive , wat Speedranch stuff en RUNZELSTIRN & GURGELSTOCK staan momenteel in mn playlist.
Maar niet om dagenlang te luisteren iig. |
|
luistert al met genot :)
|
ik zou eigenlijk vorig jaar naar maschinenfest gaan, maar dat bleek niet echt te doen wanneer je geen auto of rijbewijs hebt :(
en powernoise is gaaf! d/l maar eens death time van Converter, kk hard nummer \m/ |
EMPUSAE
mp3 @ http://users.pandora.be/empusae/ |
ik zeg TERRORFAKT(y)
|
Merzbow, Masonna, Speedranch (y)
Ik waardeer zeker. |
als ik in een noise achtig buitje ben wil ik graag making orange things opzetten(y)
|
Citaat:
http://www.discogs.com/release/296277 (alleen dan op plaat) |
Citaat:
|
Citaat:
Daar luister ik Masonna om, de extreme vocals en de enorme kutherrie. Als ik gewoon relaxede noise wil pak ik wel merzbow erbij, om maar iets te noemen. Experimentele dubbel LP, ik ben jaloers :o |
extreme music from japan is ook een erg leuke cd
misschien volgend jaar forms of hands? |
Citaat:
merzbow heeft ook wel wat harde dingen gedaan. Wel hardcore dat ze al vet lang bezig zijn. Iemand die ik ken heeft frequency lsd op vinyl weten te scoren (Y) |
Citaat:
Frequency lsd op vinyl, geweldig! Zulke dingen moet ik echt zien te scoren. Eerst maar eens de Merzbox bij elkaar schrapen, dan kijken we wel verder. |
anc - hate 002 - surface noize
geen noise maar wel cool |
Citaat:
|
als ik ooit het geld had om de merzbox te kunnen kopen :)
|
Citaat:
|
www.ant-zen.com (y)
|
Citaat:
|
hungarian girls are the cheapest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze moet je hebben(y)
btw op 3voor12 staat bij djsets een liveset van terrorfakt online, en dat is de moeite waard.:) |
(y)
|
Citaat:
Gave mix (y) |
Ik moet kapotte muziek, piediepie etc. nog checken. Ik heb er alleen weinig vertrouwen in.
Einstürzende Neubauten. (y) |
Citaat:
|
Ik heb dringend behoefte aan meer Noise, kan iemand me in de richting van wat gave dingen wijzen?
|
soundscape noise of distorted beats enzo?
|
Pff daar vraag je me wat, ik ben totaal niet thuis in de terminologie :o
Kutherrie als Merzbow, Masonna, Einsturzende Neubauten, die richting uit. |
als je slsk hebt, dan moet je even deze user toevoegen:
aries!/_ hij heeft heel veel noise, is de moeite waard |
Bedankt (y)
Ga ik zo maar eens kijken :) |
Citaat:
|
volgens mij maar 1000 files
hij heeft elke keer wat anders. Soms verdwijnen er dingen en komen er weer nieuwe dingen bij |
blacknife
zou ik ook eens adden, shared 12.000 files breaks breakcore[onderverdeeld in releases, labels etc. :eek: ) tekno gabber hij heeft iig echt veel, van hellfish heeft 'ie meer dan 20 releases en ga zo maar door, hij shared ook superveel gabber, en ook wel wat noise geloof ik (y) |
wat is de download snelheid?
|
minimaal 30kb/s (y)
wel oke dus |
Alleen is-ie nu niet online (n)
|
ja ik zag het ook al, maar zijn collectie is echt de moeite waard iig.
er stonden ook echt VEEL dingen tussen die ik niet ken, maargoed die gast heeft gewoontyfusveel |
Alleen mijn userlijstje is een beetje te groot geworden, dus morgen ben ik waarschijnlijk vergeten wie het was :(
|
config.sys is een vette cd die ik share.
EZBlade met een beetje geluk 80 kb/s download stuur maar even een berichtje dan add ik je |
O, trouwens; Het is geen Noise in de futuristische gepiep en gekraak kinda way, maar het is wel de moeite waard:
Iannis Xenakis Modernistische componist waarvan sommige stukken soundscapes van piepende blazersecties en krakende strijkers zijn. Bij vlagen erg noizy en voornamelijk erg geschikt om de duistere spelonken van de menselijke geest te verkennen al dan niet met wat hulpmiddelen. Ik noem het stuk Kraanerg als voorbeeld. |
Citaat:
|
Ik vind het tijd voor een up omdat net
Merzbow & Genesis P-Orridge - A Perfect Pain - 04 - Kreeme Horne.mp3 voorbij kwam op de shuffle. Ik mis track 1 en 2, shared iemand op slsk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |