![]() |
afscheid
Elk afscheid, een herrinering
aan vervlogen tijden elk welkom, een nieuw begin vooropig vergeten we de pijn ik weet dat ik je moet missen maar nu mag ik bij je zijn laat me van je houden zolang het afscheid niet vandaag zal zijn beloof me, dat je me nooit vergeet dat herrineringen voor eeuwig zullen zijn |
Mooi gedicht... Het leest lekker door, ik kom geen haperingen tegen. Jammer van de enkele spelfouten. Verder (y)
|
dank je :)
wat betreft de spelfouten : dat hoor ik helaas wel vaker. ik type nogal 'zo' op 'papier' (na ja, forum in dit geval) en dan kijk je niet zo makkelijk alles na. |
Eerst spelfouten verbeteren, want dat stoort enorm en staat ook heel erg slordig. Alsof je niet van je eigen schrijfsels houdt, en ze in 2 seconden het forum opzwiert. Gedichten verdienen een betere verzorging.
|
ik vind het een erg mooi gedicht.. ik zou in gedichten als deze alleen graag in de laatste zin een soort eronie wel waarderen... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elk afscheid, een herinnering
aan vervlogen tijden elk welkom, een nieuw begin voorlopig vergeten we de pijn ik weet dat ik je moet missen maar nu mag ik bij je zijn laat me van je houden zolang het afscheid niet vandaag zal zijn beloof me, dat je me nooit vergeet dat herinneringen voor eeuwig zullen zijn zo beter ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |