Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   [xbox] Vage turbo controller (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1254473)

Dave Rhubarb 27-08-2005 18:48

[xbox] Vage turbo controller

Ik heb sinds kort een vaag probleem; ik heb 2 controllers waarvan 1tje spontaan kapot, als ik deze erbij prik lijkt hij altijd naar linksboven te drukken. waardoor ik geen spellen meer kan spelen enz. je ziet niets kapots, ook niet van binnen. Maar het gekke is dat als ik hem erbij prik niet alleen mijn 'kapotte' controller raar doet, maar mijn andere ook ( deze alleen doet het wel goed), heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?

Spoonie 27-08-2005 18:56

controller is stuk :o :rolleyes: .....geen idee maar ik denk het het zieltje eruit is, hopen dat je nog garantie hebt en anders iets van 30 euro tappen om een nieuwe te halen

TLO 31-08-2005 15:35

Misschien ligt het aan je 2e controllerpoort?
Doe de 'vage turbo controller' eens in de 1e controllerpoort (waar je normaal de goede in doet)?

ExVaal 01-09-2005 08:39

Sowieso is het niet echt aan te raden om met 'vage turbo controllers' te spelen ;)

Benteknol 01-09-2005 12:55

ik vind "vage turbo controllers" gruwelijk vet ik denk dat de xbox 360 ook backwards compatible gaat worden voor "vage turbo controllers"

Dr. Aep 01-09-2005 13:59

ik heb de nieuwere, de vage turbo controller 3000, nooit problemen mee gehad

Benteknol 01-09-2005 14:21

Citaat:

Dr. Aep schreef op 01-09-2005 @ 14:59 :
ik heb de nieuwere, de vage turbo controller 3000, nooit problemen mee gehad
jawel gek die extra functie was toch dat hij 3 keer per uur zomaar opeens allen knoppen random in beukt ?

TLO 02-09-2005 10:41

Ik heb naast mijn goede, oude (dure) Microsoft controller ook een controller die een beetje plastic/wereldwinkel-achtig aanvoelt.

Er zit ook een turbo knop op (god mag weten waarom), en als je die indrukt doen beide triggers het niet meer. :rolleyes:

Heb laatst een half uur zitten knoeien (zelfs dat ***** ding opengemaakt) om de triggers weer te laten werken.

Nooit turbo-controllers kopen.
Zelfs niet als ze in de aanbieding zijn.

Dr. Aep 02-09-2005 22:42

Citaat:

TLO schreef op 02-09-2005 @ 11:41 :
Ik heb naast mijn goede, oude (dure) Microsoft controller ook een controller die een beetje plastic/wereldwinkel-achtig aanvoelt.

Er zit ook een turbo knop op (god mag weten waarom), en als je die indrukt doen beide triggers het niet meer. :rolleyes:

Heb laatst een half uur zitten knoeien (zelfs dat ***** ding opengemaakt) om de triggers weer te laten werken.

Nooit turbo-controllers kopen.
Zelfs niet als ze in de aanbieding zijn.

tenzij voor een super nintendo

Dr. Aep 02-09-2005 22:46

Citaat:

mr praatpaal schreef op 01-09-2005 @ 15:21 :
jawel gek die extra functie was toch dat hij 3 keer per uur zomaar opeens allen knoppen random in beukt ?
nee das de vage turbo controller 2900XT. die was best handig bij button bashing combo's in Vaag Knokspel Mortal Tekkenfighter

de 3000 is met die turboknop dat je instant c:\Formatmemorycard had na 666 keer de combo voor achter rood groen achter achter blauw rood links links links deed (overigens erg handige combo bij InsertRandomFighters, waarbij je met mushu-hataki een deadly double balst combo deed)

ben daar nog eens een save game bij kwijt geraakt.

Ja, nostalgie alom met die vage turbo controllers

Cola 05-09-2005 21:26

Ik heb nog nooit zon "vage turbo controller" gekocht voor mijn psx of ps2, ik heb gewoon altijd de officiële Sony Playstation controllers gekocht en er nooit problemen mee gehad. Ze kosten wel wat meer maar je hebt gewoon goed spul, geen geklooi met turbo knopjes die geen effect hebben, enz.

ExVaal 05-09-2005 22:09

Citaat:

nick roozeboom schreef op 05-09-2005 @ 22:26 :
Ik heb nog nooit zon "vage turbo controller" gekocht voor mijn psx of ps2, ik heb gewoon altijd de officiële Sony Playstation controllers gekocht en er nooit problemen mee gehad. Ze kosten wel wat meer maar je hebt gewoon goed spul, geen geklooi met turbo knopjes die geen effect hebben, enz.
Zo is het maar net!

ExVaal 05-09-2005 22:09

Overigens, hoort een 'vaag probleem' met een 'vage turbo controller' wel op zo'n concreet subforum thuis?

Jolt 05-09-2005 22:14

Citaat:

nick roozeboom schreef op 05-09-2005 @ 22:26 :
Turbo is anders heel fijn bij Incridible Crisis.
Geloof je me niet?Download of koop hem :)

Eye of Sauron 07-09-2005 10:48

Kun je zoiets niet opheffen door op de schouderknoppen te drukken en dan op start drukken of iets dergelijks.
Je krijgt toch van die gekke dingen als als de analoge stick niet neutraal staat als je hem uitzet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.