![]() |
[schilderij]
|
ik vind het wel mooi, ook die kleuren bij elkaar. Het lijkt alleen heel erg of de verf niet dekt en er veel kleuverschil is per vlak :s
|
Citaat:
was ook zo'n beetje de bedoeling, slechts 1 kleur komt meerdere keren voor |
Ik vind het idee niet zo bijzonder...
|
Het is iets wat bijzonder mooi kan zijn als decoratie in een bepaald interieur. Maar persoonlijk vind ik het niet speciaal.
Het idee daarentegen is lang niet slecht en de eenvoud ervan heeft wel iets. Ik kan me wel voorstellen dat mensen met een bepaalde smaak er geld voor neerleggen. :) mooi mooi en veel succes met het volgende stuk |
hmmm, niet veel voor gekregen lijkt me.
anders, netjes! :D (y) |
Citaat:
maareuh ik krijg iets van 80 eur ofzo ervoor :bloos: beetje weinig maarja tis me eerste opdracht |
ik vind het tof dat het een langwerpig schilderij is
verder vind ik het niet zo bijzonder maar ik kan me wel voorstellen dat het in een bepaalde opzet wel gaaf kan staan |
het zal natuurlijk goed passen in sommige interieurs maar ik vind het saai. de kleuren zijn wel mooi.
|
Ik vind het erg mooi! De kleuren vind ik een beetje donker
|
Het heeft wel iets.
Persoonlijk zou ik dit in een kerk hangen. |
Ik vind het niet echt bijzonder, beetje saai.
|
Citaat:
|
niet mijn smaak, maar heeft wel iets
|
Citaat:
|
Ik vind het juist wel heel mooi, lekker strak en mooie kleuren. Ik zou het zo in mijn kamer willen hangen :)
|
Mooi rustig, als je er niet van houdt vind je het saai maar in sommige ruimtes zal het erg mooi staan denk ik.
|
Ik vind er te weinig diepgang in zitten, te weinig te zien. Verder wel koel dat het een betaalde opdracht is, want vindt de klant ervan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
T lijkt een beetje op mondrian, maar dan wel leuker. Ik krijg een herfstig gevoel van binnen! :) Wel leuk, maar niet mijn smaak.
|
en ik vind m erg leuk, wat krijg je ervoor ?
is het een specifieke opdracht etc? ik zou graag wat horen over de achtergrond. Ik vind m erg leuk. Ook al lijken dit soort dingen simpel ik zelf kan t absoluut niet. Ik heb een veel te slecht gevoel voor compositie. Mondriaan wordt veel afgezeken maar t gevoel voor compositie dat man had was ongelovelijk. Ik vind deze ook mooi qua compositie en de kleuren die je gekozen hebt ook mooi rustig. (beter dan primaire kleuren imo) Ik vind het alleen jammer dat in de vlakken zelf de kleur niet egaal is maar dat geeft t aan de andere kant een minder strak gevoel |
ik vind het niks.
doet voor mij niks. |
Ik vind het best wel goed! (y) Kan mooi staan in sommige interieurs. :)
Ik vind alleen dat er ook wat donker in de onderkant mocht zijn, want het donkere lijkt vooral in de bovenste helft te zitten, maar misschien is het juist je bedoeling dat het niet compleet in 'evenwicht' is. :) |
niet echt origineel inderdaad, maar 80 euro, doe je goed (y)
|
op marktplaats of ebay ken je ze ook vinden maar dan veeel goedkoper...
idee is niet bijzonder je had beter je tijd anders kunnen benutten |
Ik vind het wel wat hebben. Mooie kleuren ook. :)
|
Citaat:
|
Aan de mensen van niet orgineel
voor mijzelf is het ZWAAR orgineel want ik kende dit soort kunst niet voordat ik het gin g maken, toen hoorde ik dat mon trial ofzo het ook deed. Kortom heb ik het uiteindelijk van mezelf en ben ik er trots op/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat de originaliteit betreft, ik maakte op m'n achtste ook vierkanten met paint.exe en gaf de verschillende vakjes allemaal kleuren. Dat was echt leuk.
|
Citaat:
Dit zegt je helemaal niks? http://www.bouman102.nl/mondriaan.jpg |
Citaat:
Wat is je favoriete kunstenaar? |
Serieus, dat je Mondriaan niet kent. Schaam je. Vooral omdat je blijkbaar wel bezig bent met schilderen, je hier op artistiek rondhangt..
En betaalde opdracht zeg je? Voor wie dan? Neem aan voor een kennis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |