![]() |
Meisjes plagen zoentjes vragen?
In hoeverre klopt dat? Waarom plagen jongens meisjes? Zit er een bedoeling achter ofzo?
Een jongen op mijn werkt bv, maakt hij van die opmerkingen als 'niet flirten hé', als ik met een (mannelijke) collega sta te praten. En ik vroeg een keer of ik met iemand samen met pauze kon, en nu zijn we dus gelijk aan het daten. Hij vraagt ook de hele tijd hoe het met 'mijn vriend' gaat en dat soort dingen. Guys, explain. |
Als het niet direct gemeen bedoeld is dan lijkt me dat een stille schreeuw om aandacht.
|
Hmm.. het lijkt in mijn geval andersom, terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Ik heb altijd jongens onder mijn beste vrienden gehad, en dus stoei ik nogal makkelijk, en dat soort dingen. Alleen sommige jongens schijnen je dan opeens leuk te gaan vinden. Nu denkt iedereen dat ik het uit heb gelokt, maar dat is echt niet zo. Ik heb het helemaal niet zo bedoeld. :(
Goed, dat is mijn frustratie. In jouw geval is het een schreeuw om aandacht, denk ik. Of gewoon een beetje dollen, net zoals ik deed. :o |
ja maar als die gene ook nog eens interesse toont in je vriend dan zit er vast iets meer achter ;)
|
Wat heb ik een hekel aan dat spreekwoord
ontopic: zou het niet weten. :confused: |
zou best kunnen als ik iemand leuk vindt plaag ik die wle een beetje ja
en mocht ik nou toevallig op miesjes vallen, dus ja het kan wel kloppen |
er bestaat ook zoiets als gemoedelijk plagen....
waarom zoeken vrouwen overal gelijk iets achter??? oke ik bedoel het iets minder generaliserend als dat het er staat. |
Mensen plagen is altijd leuk. Altijd aardig doen is saai.
|
Ik vind het niet echt plagen wat hij doet :confused:
Gewoon een beetje pogen grappig te doen en een beetje hinten naar of je wel of niet een vriend hebt en vervelende opmerkingen maken, waardoor hij denkt leuk te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon een beetje lol maken. Zo zou ik het zien. Ik plaag ook wel eens jongens, maar ik hoef ze zeker niet altijd te zoenen en andersom net zo goed :D
|
Citaat:
;) Maar hoe dan ook is er toch sprake van een zekere mate van aantrekkingskracht, de sterkte daarvan is af te meten met de hoeveelheid aandacht die je krijgt. |
Plagen doe ik ook wel vaak. Plagen kan soms geweldige humor bevatten. En de reactie die je daarop krijgt, werkt soms erg bevredigend.
Plagen is een groot woord. Het is maar net hoe je een bepaalde opmerking brengt. |
Citaat:
|
^ Zodat we weer een reden hebben om te klagen over mannen, want dat doen we zo graag.
|
hehe ik plaag mijn vriendin ook altijd :D
|
Girls just wanna have fun.
Deden we in de kleuterklas toch ook al. |
vroeger deden we op school altijd 'de-jongens-de-meisjes', tikkertje waarbij de ene keer de jongens de meisje moesten tikken en visa versa. Dan ging je natuurlijk achter degene aan op wie je verliefd was, aan truien trekken, omver duwen....
dus ja, meisje plagen, kusjes vragen. en in veel gevallen is dat ook omdat mannen zich totaal geen houding weten te geven als ze iemand leuk vinden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn echt zo veel jongens die proberen op zo'n manier een meisje beter proberen te leren kennen en er iets mee te krijgen. Is zeker niet fout, maar als je misschien door blijft gaan met zo'n opmerkingen krijgt zo'n meid er soms ook genoeg van. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |