![]() |
"Skateschoenen dichtdoen"
Ey,
Ik heb "skateschoenen" gekocht. Nouja ik vind het eigenlijk wel meevallen maar ok ze zijn van Vans en ze zien en uit als skateschoenen dus ok. Hoe moet je deze dichtdoen ? Want strikken ziet er niet uit zeggen mensen, maar hoe dan wel ? Gewoon erin frotten dat kriebelt aan je voet. |
Je moet natuurlijk zelf doen wat je leuk vind, niet omdat anderen t zeggen ofzo. Je kan ze met een strik/knoop aan de achterkant van je tong strikken. Je moet zelf uitzoeken wat je het lekkerste vind zitten.
|
Klitteband :) :) :)
|
Citaat:
|
ik heb mijn veters los in en heb nooit ergens last van. :s
maar probeer anders een knoop te maken onder de tong, niet te strak ofcourse, maar daar gaat de tong niet veel verder door om hoog staan hoor of je moet een 3 dubelle weet ik veel wat voor knoop erin doen.. gewoon schoen aan doen, en dan veters en bij indrukken, zorgen dat ze niet onder je voet zitten, dan heb je ook nergens last van... |
gestrikt ziet er soms ook gewoon cool uit. Bovendien als je ze echt voor skaten gaat gebruiken ben je dom als je ze niet normaal strikt. Een stevige schoen lijkt me dan wel belangrijk, en die hoort gewoon goed te sluiten.
Maar als je lekker casual erbij wil lopen met die schoenen dan zou ik gewoon de veters doorhalen tot ze op zijn, dan hou je alleen nog de nestels over en die stop je zo weg ;) de lange veter los in je schoen is echt nasty |
Aan de binnenkant dicht knopen.
|
Citaat:
Je kan m altijd nog gewoon strikken. |
godja, al die keuzes die je ook in je leven moet maken ...
|
Ik heb dus nog heel veel veter over.... (n)
|
Gewoon strikken, dat ziet er over het algemeen nog best goed uit hoor!
|
Stop je veters onder de inlegzool (ja, dat ding dat je eruit kan halen ja) die in je schoen zit, voel je er niks van en je bent ook nog eens retehip ook! Heb je meteen geen last meer van al die mensen die die strikken niet mooi vinden :rolleyes:
|
omg, WTF
waar moet het heen met de wereld :( |
Tape.
|
ik moet giechelen om dit topic
|
Citaat:
|
je veters erin fixen langs je voet langs en sokken dragen (wel half lage :P ), shit, dit kon je zelf ook wel bedenken
|
Ducktape, werkt altijd (Y)
|
Citaat:
|
when does the hurting stop.
|
nou je bent geen vans waard dus ga maar terug naar puma!
|
Citaat:
|
Lol wat een topic maak ik daar ook, volgens mij zag ik alles om me heen draaien ofzo :D
Nee maar ok, zo zie je dat er nog genoeg meningen zijn over zoiets simpels als dit. |
In de hoeken vastknoppen en overtollig veter afknippen:)
|
Citaat:
|
ik maak altijd een strik en die stop ik dan in mijn schoen :) :) :)
|
niet bij skateschoenen hoor, ik ben van de sportgothschoenen :)
|
Via de bovenste gaatjes veters naar binnen knoopje achter de tong evt lerpen afknippen.
|
valt niet mee he, jongen
gewoon afknippen en er een knup inleggen of het uiteinde dichtbranden |
Vind dit niet een zo'n rare vraag.
Gewoon strak aantrekken en dan de veters naast je voet in je schoen stoppen. |
dilemma dilemma :( :(
|
Citaat:
|
:) :) ik ben blij dat er voor elk merk of soort schoenen een apart topic is :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aight
|
Citaat:
Vans-Power! heb ej trouwens een foto van je schoenen, ben wel benieuwd hoe ze eruit zien |
veters zijn om te strikken.
|
vans power?
|
gewoon strikken :rolleyes:
|
wat een nuttig topic, hier steek ik nog eens wat van op :) :)
|
je moet ze gewoon niet kopen :) :) :)
|
wat is dit nou voor kut topic, toen ik nog in m'n broek scheet strikte ik die shit al achter het lipje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit topic gaat te ver :(
|
Citaat: