![]() |
Bultje in mijn neus, wat is het?? :(
Hoi mensen...
Ik heb sinds 1 dag (gister merkte ik het) dat ik een soort bultje in men neus heb... Het zit in men rechter neus gat aan de vleugel van men neus... Als ik erover heen ga met men vinger doet het zeer... Ik heb net geprobeert te kijken naar dat bultje, maar ik krijg men neusvleugel niet 'omgekeerd', dus ik kan niet kijken hoe het eruit ziet... :( Weet iemand wat het is? Graag serieus antw... Alvast bedankt! :) |
waarschijnlijk een puistje
|
IN men neus!? :|
|
Tja, het zou kunnen denk ik. Ik krijg vaak koortsuitslag in m'n neus. :|
|
Lijkt me heel raar... maarja.. ik zou denk ik moeten wachten tot er iets mee gebeurt....
Kuss |
Citaat:
3 dagen gelden had ik het ook. Maar nu zie ik dat het vermindert ;) |
Ik denk ook dat het een puistje is.. heb ik ook wel eens gehad. En kan idd best pijn doen.
|
Puistjes in je neus komen idd best vaak voor en dat kan ook best pijn doen. Gaat na een paar dagen vanzelf wel weer weg.
|
Dan zal dat het wel zijn... ;)
Bedankt voor de reacties.. :) |
Ik denk ook dat het n puistje is, doet best veel pijn, wat t beste helpt is met n wattestaafje m 'platdrukken' en dan t pus verwijderen...
|
had ik ook een keer.
is idd ene kutgevoel het was een puistje, gaat vanzelf weg |
ik gok op n puistje
maar ik heb ook wel n keer iets van n jaar een vleesboompje in mn neus gehad. in het begin deed die ook pijn. twee weken ofzo en toen was het geowon n vleesklompje, wel klein. dus gewoon afwachten. zal niks ernstigs zijn |
is gewoon een puistje, gaat vanzelf wel weer weg.
niet aankomen, dan maak je het alleen maar erger & pijnlijker |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH dat heb k vroeger ook es gehad ja,
tis gewoon een pukkel.. :^) \ doet zeer he, niet aankomen |
Ik heb het ook wel eens gehad, doet heel pijn..Niet aan zitten, gaat gewoon over..Misschien beetje vaseline op smeren ofzo..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |