![]() |
[MSN] Rechten?
Ik heb onlangs nogal wat van mijn computer verwijderd, vooral veel tijdelijke bestanden. Maar nu ik msn er terug probeer op te zetten lukt dit niet, gezien ik zogezegd niet over de rechten beschik... Kan iemand me helpen?
|
Je zit niet ingelogd onder de 'beheerdersaccount', je mag dus niets installeren. Via: Configuratiescherm -> gebruikersaccounts kun je zien/instellen wie de beheerdersaccount is.
|
Dit vind ik niet terug.
Het is geen XP, maar een ME... kan dat verschil maken? |
zoals Flshman zegt.
Je kan ook met ME toch inloggen op verschillende gebruikersprofielen? Ga eens naar configuratie scherm en dan gebruikers. Misschien kan je daar iets vinden over administrator o.i.d? anders kan je nog proberen te starten in veilige modus en daar msn te installeren maar of dat wil weet ik niet.... (doe je door tijdens het starten F8 in te drukken dan veilige modus te kiezen) |
Gebruikersrechten instellen in Windows 2000
Citaat:
Toen heb ik het maar geprobeerd via 'zoeken', maar daar vind de computer dit ook niet terug. Ik heb ook al gekeken bij gebruikers, maar daar is ook niets terug te vinden. Iemand nog een idee? |
a naar Start >> Instellingen >> configuratiescherm >> Beveiliging en dan naar het tabblad "gebruikersprofielen
daar al gekeken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |