![]() |
nr's in stijl van dry your eyes
Heeft iemand nog tips qua nummers/bands die spelen in de stijl van The Streets - Dry your eyes? De andere nr's van The Streets vind ik namelijk niet echt geweldig.
|
Ik hou van dat nummer maar toen ik de rest ging luisteren van the streets vond ik het behoorlijk bagger. Maarrr ik kan je niet verder helpen sorray.
|
loveproblems mate?
|
zoiets ja :(
|
dan moet je juist niét dat soort nummers gaan luisteren!
|
Catch 22- Chin up (y)
|
Citaat:
Maar nee, ik kan je niet verder helpen :o . Al is het me ook niet helemaal duidelijk wat je wilt... Dry Your Eyes vind je mooi, maar de rest van The Streets vind je weer niks. Gaat het je puur om het zwijmelgehalte ofzo? |
Citaat:
Maar probeer anders eens wat rustige R&B, dat is ook één en al gezwijmel. |
is Brainpower - je moest waarschijnlijk gaan misschien iets?
|
Deze thread ging van kut naar kutter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o god wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Brainpower zuigt gewoon big time. :o
|
Ik ben niet zijn grootste fan maar waardeer het wel.
waarom zuigt hij volgens jou dan? |
Het is gewoon niet dezelfde stijl. Wel ongeveer dezelfde stemming.
|
dry your eyes is mooi hoor, maar de rest van the streets bagger?? damn
anyway, ze/hij heeft/hebben nog wel meer zulke nummers: vooral de tweede helft van empty cans van dat album zal je wel trekken en nog wel wat liedjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen ldvd gezwijmel, wél hiphop en ook melo-dramatische sfeer meestal en messcherp: Sage Francis... :D
|
ik zie de connectie van sage francis met the streets niet echt..
|
als het echt gaat om het zwelgen in verdriet raad ik 'blur - no distance left to run' aan
|
Weezer - Say it ain't so.
Wel tissues regelen. |
er is toch nog zo'n zwijmel lied van skinner? over dat ie altijd te laat komt :mad:
|
Ik vind de rest van the Streets wel leuk.
Original pirate material :cool: |
ik vind de rest van Asopphobic (?) Nosebleed wel leuk
tot zover mijn nuttige bijdrage aan die topic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fit but you know it is ook geweldig van The Streets :D
|
dat heeft alleen bitter weinig te maken met liefdesverdriet (n)
|
Cex - Being Ridden
Het grootste verschil is dat Cex uit Chicago afkomstig is, en daarom helemaal niet Brits klinkt. Prachtig album, trouwens, waarbij ook rap, electronica en akoestische gitaar gecombineerd wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
die is echt fantastisch:D - er is ook een nederlandse versie van dry you eyes; droog je tranen. |
droog je ogen
|
oja :o
|
nee joh:D weet ik veel hoe die heet
maar dat is de letterlijke correcte vertaling :nono: |
Citaat:
Als je wil, kan je er best een liefdesverhaal uit halen :rolleyes: |
but he's a shady fuck, beemer 3 series, lock stock and two fat fucks backing 'im up.
|
maar, eh, semi ontopic; was 'r niet zo'n kerel die ook van die ik praat/rap over lauwe gitaar bud, dat verkoopt wel troep had ..? everlast?
|
ja everlast dat is inderdaad een goeie, mooie nummers heeft die gozer, what it's like is een briljant nummer
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |