![]() |
Transfers:
Rolf Landerl, Pedro Kamata en Glenn Salmon gaan naar FC Groningen
|
Nog meer transfer nieuws.
Youri Mulder, Milko Pieren en Danny Landzaat gaan niet naar FC Groningen volgend seizoen. |
Citaat:
Zinedine Zidane ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scandanavisch talent naar Heerenveen, alleen weet niemand het nog, maar dat zal wel gebeuren in de komende maanden.. Heerenveen kennende :)
|
Heerenveen heeft een A junior uit Scandinavie gehaald vorige week, nu nog wachten op DE GROTE TRANSFER......
|
Nog 1 scandi erbij, maakt ook niet uit
|
'Helmond Sport heeft Kristof Aelbrecht voor 1 jaar gehuurd van Vitesse. Deze nieuwe spits speelde voorheen voor KV Mechelen en de afgelopen twee jaar voor Vitesse. Na dit seizoen is er een optie voor nog 1 seizoen. Momenteel is Kristof Aelbrecht speler van Jong België.'
Zo DIE promotie kan volgend jaar ook nie meer mis. (alleen nog een spits en een goeie middenvelder of 2) |
anthony lurling en patrick lodewijks naar feyenoord
|
Diouf van Lens naar Liverpool
|
Citaat:
|
Citaat:
En daar ben je toch blij mee !!! NOT !!! |
Boussabon en van Eede naar NAC
|
vd schaaf naar psv
|
vd luer mogelijk naar rbc,naskimento is daar al en nog iemand ben vergeten wie
|
Mendieta van Lazio Roma naar Barcelona
Seedorf van Inter naar AC Milan Coco van AC Milan (Barcelona?) naar Inter |
De Vlieger naar Standard
Elmander misschien naar Anderlecht |
de vlieger gaat naar wolfsburg hoor, hij is te goed voor de belgische competitie :o
|
Citaat:
|
Sjongejonge .. volgens mij ben JIJ degene die wat beter moet leren lezen, er staat toch duidelijk dat Standaard -pauper- Luik een BOD heeft uitgebracht maar dat Willem II dat te weinig vindt, en natuurlijk is de kans dan groot dat het Standard wordt, omdat het (tot nu toe) nog de enige club is die officieel een bod heeft uigebracht .. dat wil nog niet zeggen dat hij ook nog gaat, ze moeten het ook nog met elkaar eens zijn etc. etc. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik quote de Vlieger ..
Citaat:
|
Winter terug naar ajax
feyenoord 2 jeugdspelers gehaald hollman en brown uit australlié |
kreek naar aek athene
hamming naar panionos |
Wij hebben jullie trainer gejat :D voor het 2e van psv
|
Hoe zit het eigenlijk met de Sparta spelers?
|
Citaat:
vd meer naar dordrecht 90 stroeve naar ado den haag |
Japanse spits Suzuki naar landskampioen RC Genk.
(maakte de eerste Japanse treffer tegen België). Zal wel een marketingstunt zijn. Een extraatje vd sponsor ofzo, want die zou 'eigenaar' zijn vd speler :confused: |
Citaat:
Suzuki is de eigenaar van Suzuki... |
van den Eede, Boussabon, Slot, Koning naar NAC + 3 spelers van de eigen jeugd.... en Petö waarschijnlijk naar de nerds
|
Citaat:
en wie zijn die nerds? :confused: |
--->> Manshester U, Real Madrid, Barcalona wilt Ronaldo
hoeveel hij waard zou zijn weet ik niet heb ik trouwens na de WK Finale 2002 Gehoord :D |
rivaldo mag gratis weg
sikora naar ajax?? en geen jougoslaaf... |
Mediata naar barca op huurbasis
Ferdinand gaat naar United |
korneev traint mee met excelsior:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
litmanen mag gratis weg bij liverpool....ik zou het niet erg vinden als ajax hem terug zou halen :D :D :D
|
ik las op een liverpool supporters site (url weet ik niet meer) dat Newcastle interesse heeft in Litmanen
|
Citaat:
|
Citaat:
Sikora nar AJAX !!!!! Nog even om Ronald op weg te helpen: ........................................Stekelenburg.................. .......................... .....Trabelsi............Bergdolmo..............Chivu................. .....O'Brien... ....Vd Meyde.........................van Halst..............................Sikora...... ............................................Vd Vaart........................................... .............................ZLATAN..................Mido............. ......................... |
Citaat:
.............................................Lobont................... .............................. ....Trabelsi...........Bergdolmo.................Chivu...........O'Bri en............. ................Van Halst..........................................Witschge............... .. ............................................vd Vaart............................................... .......vd Meyde.........................Mido............................Sikora.. .......... |
Nog even om bert op weg te helpen
.............................................Zoetebier................ ................................. ....Emerton........VanWonderen..........Paauwe...........Van Haaren..... ................Bosvelt..........................................Ono.. ............... ............................................Buffel.................... ........................... .......Kalou.................Van Hooijdonk..............VanPersie............ Rest van de 18 Lodewijks Lurling Collen Leonardo Loovens De Haan Rzasa |
Citaat:
En als ze 4-4-2 spelen staat machlas erin en niet Zlatan. Denk ik toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nourdin Boukhari naar ajax
Marino Promes naar Fc Zwolle |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |