![]() |
Forum voor complottheorieen.
Hallo mensen,
Dacht weleens waarom het niet zou kunnen? Iemand post een complottheorie met alle bronnen en bewijzen erbij en discussieren waarom wel en waarom niet zo'n theorie mogelijk is. Complottheorieen over religie en over wetenschap. Wat vinden jullie ervan? :) |
Kan makkelijk in 1 topic op DK
|
complottheorien zijn achterlijk
|
complottheorieën bestaan niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dit topic sluiten, maar dan wordt vast geroepen dat er één groot complot is tegen forummers en dat Admin gebruikt wordt om dat te bespreken. :p
Nee, ik denk dat het niets wordt, dat kun je op andere fora wel kwijt. |
Wat een kul. Die weinige stof over complottheorieën kan net zo goed bij Onzin. Want het is sowieso kul.
|
TS heeft blijkbaar niet zo'n heel grote achterban..
't is een complot :( |
N&A.
|
Misschien is een algemene complottheorieënthread iets voor W&F.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te beperkt om een heel forum te kunnen voeden.
|
Dit zal er nooit komen.
Zo,.. gooi nu maar je complottheorieën in dit topic over waarom niet. |
Lijkt me wel :cool:
|
Ik geef in deze topic de aftrap! België bestaat helemaal niet. :)
|
:d
|
http://www.re-discovery.org/
zwaartekracht is maar een theorie van domme wetenschappers zie nu de theorie van het intelligent vallen ! |
You may be interested to know that global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of Pirates since the 1800s. For your interest, I have included a graph of the approximate number of pirates versus the average global temperature over the last 200 years. As you can see, there is a statistically significant inverse relationship between pirates and global temperature.
http://www.venganza.org/piratesarecool4.jpg |
Citaat:
|
Iedereen weet toch al dat het joods amerikaans groot kapitaal overal achterzit. :)
|
Citaat:
|
Dat hele babies-groeien-in-je-buik verhaal is ook onzin, een manier om onze maatschappij door middel van seks te kunnen onderdrukken en om winst op anticonceptiemiddelen te kunnen maken. Babies worden gebracht door de ooievaar, in Europa althans. Ik kan op het moment even geen bron geven omdat ik geen zin heb om naar een bron te zoeken, maar als iemand daar wel zin in heeft zal diegene tot de conclusie komen dat over heel Europa genomen in gebieden met grote gezinnen significant meer ooievaars leven dan in gebieden met kleine gezinnen.
In gebieden waar vrijwel geen ooievaars leven worden babies waarschijnlijk door een andere vogelsoort rondgebracht. |
Citaat:
|
Volgens mij gaat dit nu echt helemaal nergens meer over...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |