![]() |
sochtends na het stappen
pff net wakker geworden na een avond flink stappen.
ik heb dan sochtends nooit zin in een gewone boterham met kaas of whatever. het liefst eet ik een zak chips leeg of bord noodles met daarbij een pak melk. wat eten jullie sochtends na het uitgaan? of ben ik de enige die dan geen trek heeft in het ontbijt dat je normaal eet? |
Gebakken ei, pizza, patat... als het maar vet is :)
|
Ik heb dan eigenlijk nergens zin in; omdat ik een paar uur eerder nog op was, heb ik niet echt honger op de een of andere manier.
|
Ik eet gewoon een boterham.
|
ik ben 's ochtends nog niet uit bed als ik daarvoor uit ben geweest ;)
|
Bami :bloos:
|
Ik ga nooit uit tot in de ochtend. Kom om 5 uur thuis en dan ga ik slapen.
|
Citaat:
en ik eet dan gewoon niet eigenlijk:) |
Ik eet na het stappen gewoon brood zoals altijd hoor. Wel later dan gewoonlijk, omdat ik altijd laat in mijn bedje terecht kom. ;)
Maar geen "rare" dingen zoals chips of zo. |
met een dikke kater krijg ik alleen vruchtenyoghurt naar binnen...
en sinaasappesap, als het maar vochtig is, brood of beschuit krijg ik dan met geen mogelijkheid naar binnen... maar als ik een minder erge kater heb maak ik altijd even 2 tosti's met kaas en tomaat en wat italiaanse kruiden! :) |
het middageten
en als ik vroeger wakker ben, gewoon boterhammen en veel koffie. |
Citaat:
|
Op zondagochtend hebben we altijd afbakbroodjes en croissantjes, heel mijn familie zit tegen die tijd aan de lunch maar ik ga dan ontbijten (uur of 1,2 's middags..)
|
ik dwing mezelf om gewoon te eten wat ik altijd eet, gewoon brood dus
|
Een bord spaghetti!!
Aanradertje |
Dat is dan meestal niet 's ochtends maar 's middags en dan gaat er vooral veel sap in en een croissantje. Heb dan vooral zin in vettere dingen.
|
Koude pizza!
Of iets lichts, chocopops, cracker, wat fruit, dat soort dingen... |
Als ik gedronken heb, heb 'k direct na het wakker worden geen honger (dat heb ik eigenlijk nooit), na een paar uur ga ik dan meestal pas iets eten. Ik ga zeker niet ineens heel vet en raar eten, dat kan ik écht niet. Iets van fruit met magere yoghurt ofzo.
|
Soms warm eten, maar meestal wel (eerst) gewoon brood.
|
Magnetronmaaltijd...stampot of chinees ofzo
iig, iets wat goed vult :o |
tosti's :cool:
|
Citaat:
|
Ik krijg altijd de rare behoefte aan gebakken eieren, met tomaat,kaas,beetje ketjap, paprika, ham en alles wat er nog meer in huis is.
|
zoveel mogelijk fruit. :)
maar meestal drink ik heel veel water als ik thuiskom van uitgaan...dan heb je geen kater volgende ochtend (y) |
Pizza margharita met veel kaas.
|
's Nachts eet ik niets, ik ga wel mee naar een muur waar anderen dan weet ik veel wat voor een smerigheid uit halen, maar zelf neem ik niets. Zelfs met drank op heb ik principes. :o
De ochtend erna eet ik meestal veel minder. |
's Nachts eet ik eerst chips en fruit, en drink ik koffie en heel veel water
's Ochtends drink ik meestal melk en wat sinasappelsap ofzo met een broodje worst |
Als ik thuiskom net wat er is..
top 3: 1.tosti met curry en mayonaise 2.ontbijtkoek 3.paprikachips Ontbijt: Gevulde koek en dubbelfriss |
helemaal niets. Als het echt moet, een beetje fruit.
|
chips, nootjes, chocola :o
Maar dat ik eet eigenlijk altijd :bloos: |
ik eet niet als ik 's ochtends thuiskom, wel als ik daarna geslapen heb.
mn favorieten: biefstuk, patat&pizza. maar andere zooi die slecht voor je is, gaat er ook wel in. |
Het middageten pas weer!
|
nu is het een beker chocolademelk en een broodje filet american
|
veel... vanochtend heb ik drie boterhammen met scrumbled eggs op.. en daarna nog twee croissantjes... heerlijk!!!
maar het is ibderdaad ook wel lekker als het vet is... (hoewel ik pizza ofzo iets te ver vind gaan :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
broodje shoarma :|
|
als ik naar huis ga van het stappen meestal pizza of patat en als ik wakker word meestal wel brood met vieze vette troep erop en heel veel melk of water
|
Als ik uit ben geweest, en ik kom thuis, dan eet ik altijd nog wat chips of een tosti, zodat ik niet wakker wordt van de honger. s Ochtends ook graag tosti. Of warme broodjes en croissantjes met gesmolten kaas. Als het maar lekker hartig is.
|
eieren (y)
|
Zo min mogelijk :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na het stappen, veel water, en zodra ik wakker word ook veel water.
Daarna begin ik met mijn normale rituelen. |
Een lekkere tosti met curry:) Helaas heb ik daar geen tijd meer voor nu ik stageloop (anders moet ik nóg vroeger m'n bed uit) Maar dat is wel m'n lievelings-uitbrak-hap. Een gebakken ei is ook prima trouwens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |