![]() |
[Internet] Dedicated Server hosten?
Kan ik op mijn pc een dedicated Counterstrike-server laten draaien, zodat ik geen lag krijg?
Mijn verbinding: Download 478.8 KByte/sec (Bron speedtest.nl) Upload 109.4 KByte/sec (Bron speedtest.nl) Is net mogelijk em hoeveel speler kan ik maximaal trekken? Maradinus |
Ik zou zeggen: probeer het eens.
Maar je moet wel weten als je een server draait, veel "lag" krijgt als je surft. |
Zou prima moeten kunnen, zoveel bandbreedte slurpt dat niet volgens mij. En als je echt 1 volle Megabit upload hebt zou je ook prima moeten kunnen surfen.
|
Citaat:
wat zou het maximaal aantal players kunnen zijn?? 10?? |
Je kunt meestal instellen hoeveel bandbreedte te spelers hebben ("rate" heet dat in quake), dus in config iets van maxrate="10" ofzo. Dat zou dan 10KB/s per speler zijn. 10 spelers is dan teveel, denk aan 6.
|
Een hoop dingen zijn belangrijk die je niet hebt vermeld:
De game Aantal spelers Speciale mods |
Citaat:
maar het gaat om counterstrike |
Als je op je PC als je er niks op doet een gameserver gaat draaien is dat geen probleem. Ga je erop werken wordt het vervelend.
Als je er namelijk op gaat werken dan komen er op momenten pieken wat vervelend is voor de gameserver. |
Neem naast een cursus zoeken-op-internet ook een cursus Nederlands.
|
Er staat vast wel ergens op het interweb iets over hoeveel kb je nodig hebt per speler (y)
|
Citaat:
Doe jij dan een cursus ontopic reageren?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |