![]() |
Koefnoen
Yeah baby! Tis terug :cool:
Ik vond de vorige reeks geweldig, maar hoe zit dat met de rest van hier? Hoewel ze soms flauwe sketches hadden, was bv. Inge de Bruijn of Henk Westbroek weer geweldig. |
Ik ga zeker weer kijken! :cool:
Ik heb in de tvgids gelezen dat ze wel een paar dingen anders gaan doen; minder imitaties en meer gastoptredens. Ik ben benieuwd, ik vond de imitaties juist het leukst. |
Ik zag het net ook in de gids staan. Ik vond het eerste seizoen erg leuk, natuurlijk zaten er minder leuke stukken in maar dat heb je met elk programma. Er doen ook een aantal nieuwe personen mee las ik.
Vanavond 22:10 uur, NED 2. |
Ik ben benieuwd hoe ze Jack Spijkerman na gaan doen :cool:
|
Ik ben heel erg benieuwd of ze het oude concept doorzetten, ik vond de vorige reeks erg leuk. Vooral met Lagerfeld en Henk Westbroek. Die satire avond op ned 2 is sowieso een goed idee. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga zeker kijken (y)
|
Spijkerman was subtiel. Daarom best vermakelijk.
Zomergasten was even leuk maar ging snel vervelen. John De Mol was makkelijk maar best leuk gedaan. Ali B was ronduit slecht. Heb leukere afleveringen gezien. |
o kom maar eens kijkcijfers
was leuk gevonden zomer gasten duurde veel te lang ik vond dat er teveel tijd aan talpa werd besteed zoveel gezeur om niets |
Ik vond het wel grappig. Ik moest vooral lachen om de imitatie van Zomergasten met Connie Palmen, haha. En dat met Jack Spijkerman was ook wel geinig op zich.
|
Niet geweldig, maar ik vond in Zomergasten wel sterke dingen zitten; Connie Palmen die het de hele tijd over zichzelf heeft ('dan doe ik rode wijn in een theepot en zeg ik dat het rooibos is')en zegt dat ze na een uur gewoon weg kunnen vond ik erg leuk, en Joop Braakhekke die koken met parachutespringen vergelijkt. (y)
Balkenende en Donner bij Ter land, ter zee en in de lucht was vervelend, vooral omdat Owen Schumacher's Balkenende meer eerder een uitvergroting is van zijn vroegere Balkenende-imitatie dan van de echte Jan Peter. Het is gewoon een heel eigen typetje geworden. Flauwe grappen ook. |
Magic Unlimited (oid) was erg goed gedaan, goed idee om het in een ziekenhuis te doen.
Spijkerman vond ik ook subtiel en goed. Prima teruggepakt. (y) John de Mol was ook goed nagedaan. Top dan van Muiswinkel nu ook meedoet, echt een vooruitgang. Ali B vond ik wat minder. Net als Balkenende en Donner. Donner was nog wel goed neergezet, maar Balkenende word ik een beetje zat eigenlijk. Zomergasten was wat langdradig, maar heel knap gespeeld. Connie Palmen begrijpt namelijk nooit wat van haar gasten, en zit idd altijd stiekem te roken. :D Ze hebben lef trouwens dat ze aan het eind doorverwezen naar het programma zelf. (y) De verveling van Ruud Lubbers kwam ook goed over. En dat spotje van Beau van Erven Dorens was raak, maar verder niet bijzonder. |
Citaat:
|
via uitzendinggemist.nl kan je ze niet terugkijken, weet iemand waar en of dat wel kan?
|
Vond het vorig jaar vaak maar flauw, gisteren was erg cool.
Boer zoekt emotie. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
die met ivo niehe was echt briljant, werkelijk<3 |
Ik vond er geen moer aan, dus ik ga niet kijken.
|
Citaat:
|
"ja,ik heb van de week Wilfred Genee gekocht...
maar die had ik al. Dus toen had ik 'm dubbel." geniaal :D |
Citaat:
|
Aan het eind bij zomergasten over Lowlands en Marlyn Manson was ook geweldig. En dat Palmen nog zo zegt: "het is een man" en daarna die stilte :)
Beste ooit vind ik nog altijd dat man-bijt-hond-interview met magere hein. |
De beste sketch van Koefnoen vond ik Balkenende bij die mediatrainer (y)
Hoewel ik alles met K3 ook geweldig gedaan vind :D |
Citaat:
(y) |
Koefnoen was weer geweldig, Midas Dekkers leek best goed :D
|
Ik vond hem niet zo heel leuk vandaag.
Die boeren vond ik niet echt grappig, Ali B en Jos Brink duurde te lang, net als die winkelende stellen. Om Ter Beschikking van Bassie heb ik wel moeten lachen, en over die baby was ook wel leuk. |
Van die winkelende stellen zag ik echt t leuke niet in :o
|
Citaat:
|
Nee, maar jullie zijn vrouwen :D
|
Citaat:
|
De beste vond ik Braakhekke, John de Mol en Ali B.
Dat winkelen duurde inderdaad een beetje erg jammer. De scene van de boerenfamilie was een beetje kort en ook niet echt grappig, net als de vorig keer. De scene met die baby vond ik goed. |
heeft u al een mening? (y)
|
Jos Brink vind ik ook een sterke imitatie.
|
6 vrouwen, 1 rol beschuit
"wie aan komt, valt af" :D (n) |
Dat met die baby vond ik echt heel goed.
Dat winkelen duurde wel lang, maar je raakte dus zelf verveeld door het kijken naar mensen die verveelt raakten. Dat vind ik dan wel weer goed eraan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Koefnoen van afgelopen zondag vond ik weer erg leuk.
Die fragmenten van een paar seconden waren erg grappig. Net als dat stuk van het CDA in de efteling, leuk gedaan (y). |
Citaat:
Het wordt pas goed als ze iets saais weten te maken waar je toch graag naar blijft kijken, zoals Arjan Ederveen en Tosca Niterink in Kreatief met Kurk deden met Maanzaadstraat en de Zweedse film. Maar dat is een heel ander verhaal. |
Citaat:
en verder dat mission impossible stukje van Frits Wester en die ene van NOVA(ben zn naam ff kwijt) verder vink die boerenfamilie ook geniaal :D + die kakkers eigenlijk vind ik het 100% verbetering t.o.v. vorig jaar :cool: |
"Vader ik ben genomen"
|
De boerenfamilie is duidelijk het mooist. Vooral vorige week was het schitterend. "Dan is er iets in de molen"
Gister was het aanzienlijk minder. De sfeer klopte voor mij niet helemaal en ook vaders: "Zo, en nu is het klaar" was niet goed. Jammer. |
Ik zie dat er niets is veranderd; het is nog steeds om te huilen zo slecht.
|
Citaat:
Citaat:
|
Vader Abraham gister: "daar gaat swiebertje, daar gaat Swiebertje, in een vuurpijl...over zee"
Net als Dré 66, en Sportkort, vooral de subtiele zaken zijn erg sterk. |
Rachel Hazes: volgend jaar neem ik een sabbatical. Het moet wel leuk blijven, zo'n rouwproces
:d(Y) |
historische ooggetuigen vink dan nog het minst leuk.
voor de rest :D joop braakhekke is geweldig gedaan, en wat leken die schoonouders van Hazes der goed op :D |
Inge de Bruijn: "Ik speel voor de Kika, tegen de kinderkanker. De moeder van m'n oma had dat ook"
:cool: |
Sport Kort is nog altijd het gaafst. (y) Beetje Britse sketch-show achtig item, zonder de heren te veel eer te willen geven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |