![]() |
Ca
hey hey
ik wil graag volgende zomervakantie met n paar vriendinnen een huisje ofzo huren in californie ergens.. lieft ergens bij LA of san diego.. heeft iemand tips waar dat b beetje goedkoop kan en of dat we beter gewoon alleen kunnen gaan of met n reisorganisatie? |
verre bestemmingen:o
|
Citaat:
|
je titel is ook niet echt duidelijk
en verder.. gewoon googleen.. |
Is genoeg beschikbaar.. Nadeel van California is dat de huizenprijzen er (voor Amerikaanse begrippen) behoorlijk hoog liggen dus de huurprijzen zullen dat ook wel zijn.
Oja.. mocht je een auto gaan huren.. zorg dan dat je hem volledig verzekerd.. het kan je een paar 100 dollar meer kosten over de tijd dat je er bent.. maar het kan je 10.000en dollars besparen mocht er wat fout gaan.. |
ik zou naar florida gaan, stukken beter dan het westen.
in het westen kan je maar beter met je spaans-nederlands woordenboek gaan rondlopen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
je moet natuurlijk niet naar miami gaan ofzo :nono: |
Citaat:
Is helemaal niet zo... Californie is naar mijn mening de leukste staat om naar toe te gaan (New York de leukste stad). Ik kom vaak in Santa Barbara en Beverly Hills, maar dat is wel redelijk duur. Ik zou is gaan kijken op amerikaanse sites, ik weet sowieso wel dat er veel prive-huizen met zwembad enzo in de buurt van orlande te huur zijn voor redelijke prijzen. |
Citaat:
Dus niet he, California is geen ene reet aan. Naar California gaan is hetzelfde als op vakantie gaan naar mexico gekruist met china. Ok, kan slechter, new mexico en texas, maarja dat zijn ook niet echt toeristen plaatsen. En de mensen zijn echt onbeleefd in California. Het enige goede aan california is, is dat het verkeer tenminste doorrijd en niet een slakkegangetje heeft. En dat ze statiegeld hebben :D Mooie natuur heb je in georgia (y) |
Citaat:
Misschien moet je eens informeren op de colleges of je niet daar tijdelijk kan verblijven. Ik weet dat een vriend van mij dat ook eens heeft gedaan. Offtopic: Barry, wat doe jij zo vaak in SB? |
Citaat:
Ik begrijp echt niet wat je zo tegen Californie hebt, Talon. Maar het heeft geen zin om er uren over te discussieren, we zullen het nooit eens worden ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |