![]() |
Wat te doen met de 'ballen'?
Vraag zowel aan de dames als de heren: wat doen jullie met de ballen tijdens het oraal bevredigen? Ik doe er meestal niet erg veel mee, omdat ik bang ben dat ik of te hard knijp, of ze verkeerd draai etc.
Zijn er manieren om de ballen ook in het bevredigen te betrekken die voor een man erg lekker zijn? Wat zijn jullie( voor de mannan) voorkeuren, en wat doen jullie(voor de vrouwen) weleend? |
Ik laat ze voor wat ze zijn.
|
Strelen, likken, met je nagels eroverheen gaan, vastpakken en zacht kneden.....
Een vrouw die met je ballen om weet te gaan is een genot in bed. |
kietelen (y) Vooral in het middenstuk en achterin. Is erg pesterig, maar vinden ze vaak wel erg leuk :D
|
Citaat:
|
beter gewoon niets
|
Citaat:
verder, kneden en draaien ofzo vind ik helemaal niks, kusjes ofzo erop geven of likken is wel nog heel prettig.. |
Mijn vriend moet er nix van weten.
Hij vind het allemaal maar een irritant gevoel geven, dus laat ik het maar. |
Ik zou er ook niks van moeten hebben.
|
ik vind het heerlijk, als je met beleid te werk gaat is het al snel goed, doet je iets te hard lijkt het me dat je vanzelf wel een seintje van boven krijgt.
|
Eigenlijk laat ik ze ook maar voor wat ze zijn, maar af en toe een beetje aandacht zorgt alleen maar voor 'positieve seintjes van boven' :)
|
Citaat:
Gewoon strelen en kussen enzo is goed genoeg, maar wel zachtjes :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
kietelen &. af en toe een klein kusje
|
oooeh, dat kleine stukje vel tussen ballen en penis :o do I need to say more?!?!
|
aaien of kietelen of gewoon zachtjes vasthouden
|
Citaat:
|
ik doe er normaal niks mee, hoogstens aaien, maar likken of kussen.....dan moet hij het toch wel heeeeel netjes geschoren hebben ;)
|
lekker laten hangen
|
Citaat:
Lag: A time delay between the output of a signal and the response of the instrument to which the signal is sent. Lag all you like,you HPB. Ontopic: Of niks, of likken en kussen. |
Kusje(s) erop geven, strelen, voorzichtig masseren, likken... Tsja.
|
blijf dr maar liever vanaf.
|
Citaat:
OT: bijten is zeker niet goed, he? :evil: Nee hoor... wat iedereen al gezegd heeft: likken, zoenen, strelen. |
Vasthouden, beetje masseren, kriebelen met mijn nagels, likken, kusjes geven, 'happen' met mijn lippen, zodat het geen pijn doet maar wel lekker is.
|
ze niet laten vallen.
|
Nou, zo te zien verschillen de meningen daarover als dag en nacht. Gewoon wat proberen dus. En je merkt t vanzelf wel wanneer íe er niets van moet hebben..
|
Ik laat ze door mijn vingers rollen terwijl ik bezig ben :)
|
Citaat:
|
voor mij hoef je er niks mee te doen, la maar lkkr hangen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel kietelen en kusjes geven WTF :| moet er ook nog een bijpassend jurkje om binden omfg |
mwah ik ook niet echt
zou een beetje schijt zijn dat het te hard gebeurt, aangezien dat nog al super pijnlijk is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als 't voorzichtig gebeurt,
kan ik het wel erg prettig als er aandacht aan besteed wordt.. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik streel ze altijd.
|