![]() |
Oefenruimtes in Amsterdam
Hee,
Ik oefenen nu met mijn band in Hilversum in een studio genaamd Jono's maar ik ben op zoek naar iets beters en het liefste in Amsterdam omdat ik daar woon. Maar ik ben drummer dus het gaat mij vooral om het drumstel, versterkers en dergelijke kunnen me een worst wezen. Jono's heeft een hele oude afgeragde Pearl kit met alleen het meest basic spul. Minstens 1 extra crash/splash zou wel op prijs gesteld worden, dus weet iemand een zaal in Amsterdam met een beetje een redelijk drumstel en ongeveer dezelfde/lagere prijs dan Jono's? Zou heel erg op prijs gesteld worden (y) |
mjah, ik heb zelf eigenlijk nog nooit een oefenruimte gezien met genoeg hardware voor meer dan 2 crashes, 1 ride en 1 paar hihats. Bekkens worden zoiezo vaak niet bij een oefenruimte "geleverd"..dus als ik jou was zou ik gewoon een standaard of een multiklem+boomarm op sleeptouw nemen, hehe.
|
in en om
AMP (java eiland) The JAM Melody Line Rock Supplies Muziekpakhuis BeCaTo Kruitvat (Amstelveen) Galjoen (Amstelveen) De Badcuyp Cult. VU, Griffioen Aluna Studio's Volta Buurthuis Hofgeest Voices |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En @ Troll : Thanks! Ik ga ze zo ff checken :) |
The Jam is best (Y)
|
Rock supplies is ok. Want daar hebben ze een hond. En het is relatief niet zo duur, volgens mij.
|
Citaat:
|
Zou ik ook wel willen weten, + prijs...
Btw, heeft enig studerend persoon informatie omtrent oefenhokken van de UvA? Bvd! |
Citaat:
Misschien kun je de AMP studio's in Amsterdam proberen. Ik heb daar ook wel eens gerepeteerd en op zich is dat wel fijn spelen daar :) |
Rock supplies is een goeie oefenruimte ... t is alleen jammer dat het de ruimtes zo fucking klein zijn ! maar voor de rest is het wel ok ! (eigen gevulde koelkast ! ) hoera voor Rock supplies
|
Citaat:
|
Citaat:
als je er geen student bent betaal je 3,20 per uur |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |