![]() |
handtasjes bij jongens.
-
|
Mijn mening zal wel bekend zijn.
|
jij hebt vast 3 verschillende louis vuitton tasjes, eh ragnar?
|
handtasjes zijn voor meisjes.
|
Ik vind het verschikkelijk! volgens mij dragen die jongens die tasjes niet om dat het praktisch is, maar omdat ze willen patsen met een louis vuiton tasje:nono: daarnaast lijkt me zo;n tasje ook nog eens vervelend bij het dansen.. als je uitgaat dan kun je net zo goed een grotere tas achter laten in de garderobe.
|
tassen zijn ok handtasjes nee :mad:
|
Nee, een handtasje vind ik niet mooi bij een jongen geloof ik. Ik vind ze sowieso iets raars hebben, ook bij meisjes. En praktisch zijn die dingen ook niet, je zit er maar mee in je handen, dus dat zakken verhaal lijkt me onzin.
|
ojaa dat zag ik ook,echt te debiel.
|
heuptasjes zijn wel hip
|
ik vind die kleine handtasjes bij jongens en meisjes er stom uit zien. een grotere tas is veel handiger. je trui/jas kan er in bij het uitgaan, geld + telefoon in je broekzak en hoppa :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lopen met zo'n dope hippietasje op je heup is wel stoer, met je stash erin^^. :cool:
|
ik heb gewoon altijd een rugtas bij me, daar kan je tenminste kilos bier in meenemen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg rugtas, daar past ten minste veel in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je er wel gelijk zo'n zakformaat hondje inproppen
|
Citaat:
ik vind het echt HEEL gay.:S |
Ik heb het ook eigenlijk nog nooit gezien :confused:
|
Cybergothics uitgezonderd.
|
Ze lopen hier ook met hele kleine lv,gucci en prada tasjes rond. Vooral van doe indo's. En dan stoppen ze hun mp3 speler erin.
|
gay..
|
Nog niet gezien en dat wil ik eigenlijk zo houden :s Lijkt me geen gezicht :s (n)
|
echt flikker op.
sinds wanneer hebben jongens trouwens "spulletje's" nodig. |
^ Idd. Welke spullen ffs?
Ik ga voor m'n sleutels en m'n telefoon echt geen gay handtasje om m'n nek hangen en als ik 'spullen' kwijt moet heb ik 'n rugtas. |
lelijk :eek:
|
Heb ik nog niet gezien, maar het lijkt me geen gezicht. Ik vind dat soort tasjes sowieso onhandig en als mannen er ook nog mee gaan lopen :| Die gaan toch altijd voor het praktische :confused: Daar zijn ze mannen voor.
|
Citaat:
Het lijkt me maar stom. |
Ik vind het wel passen bij "Evisu" jongens..Maar wel verschrikkelijk.
|
Citaat:
ik ben echt totaal niet van het geweld, maar wanneer je zo'n gast tegenkomt zou je hem eigenlijk een keiharde rechtse moeten geven. uit principe. |
Handtasjes bij jongens zijn stom, en inderdaad al helemaal zo'n lelijk merktasje om je nek, wie is daar mee begonnen zeg :nono:
Soms zie je ook meisjes met een normaal handtasje om hun nek, damn dat ziet er toch niet uit mensen (n) |
Een forummer heeft dat, maar dan niet Louis Vuitton maar een postbank tasje wtf. :nono:
|
Citaat:
:D:D:D briljant |
Niks voor mij, maar op zich wel OK dat jongens ook meer dingen gaan durven doen....
|
Citaat:
zijn dat jouw types hhendrikxx? :) |
Ja er zat een jongen in mijn klas die altijd een handtas had om zijn nek. Of soms half om zijn schouder. Vondt het er maar altijd homo-achtig uitzien.
|
Citaat:
|
Citaat:
En NEE: ik zou dat soort mensen niet als mijn type bestempelen. Maar als die jongen daar blij van wordt... @ schaamhaar: dat kan natuurlijk weer niet! :) |
Citaat:
dat zijn geen jongens maar dat zijn marokkanen! |
Enrico Benetti of Louis Vuitton, dat zijn 2 uitersten..
Of is Enrico Benetti niet dat Albert Cuypmerk? :o Iig heb ik het nog nooit (bewust) gezien, maar het lijkt me niet leuk staan. Bij een meisje ook niet trouwens (handtasje om de nek). |
Wat kan mij het nou verrotten waar jongens mee lopen. Ze moeten gewoon doen wat goed voelt. Binnen de grenzen van de wet, uiteraard.
|
Zolang mijn anus nog niet bloedt hoef ik geen handtasje.
|
als een kerel met een "tasje" mij aanspreekt dan kan hij een pittig oordeel over zijn accesoire verwachten.
Nee ik vind het dus niks. |
LeIpE MoCro FlaVoUr, jeweettoggg!!
Niks dus |
Citaat:
like, alsof die dingen in een handtasje passen :rolleyes: |
hoi schimpie waar zijn je vriendjes?
|
Citaat:
ik vind dat jongens sowieso geen tassen mogen. rugtassen zijn voor geeks, schoudertassen zijn voor hipsters, en alles wat overblijft is gay. |
Nog niet gezien. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |