![]() |
het nuttigste topic van allemaal: hoe heten je buren langs weerskanten?
links: Gunther en Kathy; rechts: Boubkar en Karima.
Allebei kinderloos (y). |
Sorry Freud, maar dit is een nieuw dieptepunt :(
|
Citaat:
Meedoen, Rik! :mad: |
Ja maar ik weet niet eens hoe mijn buren heten :(
En dit is, zelfs voor DK, ongelooflijk laag niveau, dat moet je toegeven :o |
Weet ik niet. Oh ja van 1 buur weet ik de achternaam maar die ga ik niet zeggen.
|
Ik heb geen idee :o M'n buurjongen heet Christiaan, dat weet ik wel, maar hoe z'n ouders heten weet ik niet. En ik woon in en hoekhuis en ik heb dus maar aan één kant buren :p
|
Ik ken ze allemaal, maar goed, wat boeit het.
|
Aan de rechterkant Dina Stroo waarvan haar man is overleden en aan de andere kant Aart (of Aat) en Vicky van der Knaap.
|
Ik post tegenwoordig alleen nog maar in dieptepunttopics op DK, geloof ik:o
En ik ga niet eens echt antwoorden, ik wilde alleen even melden dat mijn linkerbuurman Piet heet en de buurman naast mijn rechterbuurman Cinth (of hoe je het dan ook schrijft, je spreekt het in ieder geval uit als Sint). Dat is grappig, hè?:o |
naabtopic
|
Rechts: Marijke, Ed, Hilde, Freek
Links: Margriet, Mees, Thomas, Anne, Christine Leuk om te weten he? :rolleyes: |
Links Hans en Patricia met de terroristen Tom, Daan en Jip en rechts hebben we de ouwe gek genaamd Ton, met spaande vriendin Maribel
|
Aan de ene kant heten ze John, Lonny, Mart, Bo en Roos en aan de andere kant ligt onze tuin. Vet man.
|
ik heb maar 1 kant, maar k heb geen flauw idee van hun namen aangezien ze *nooit* thuiszijn :s
|
Eh hehe gaaf deze weet ik, dat zijn dan ook de enige mensen uit de straat die ik bij naam ken..
Hanneke & Lex + Resa, Emma en Lise Heleen & Thijs + Marieke |
Links Geert, Ina, Jokim, Elisha, Mattanja, Tseroeja.
Rechts geen idee. :confused: |
Links: Leon
Rechts: Irene |
Wat weten jullie allemaal weinig van jullie buren dan :confused:
Ik weet sowieso van het hele rijtje (5 huizen) de namen, en van de rest van de mensen in de straat ook wel veel. |
Ik weet niet hoe ze heten, we zijn nog niet zo lang verhuist.
Maar onze oude buren waren Sjaak en Akke :) |
Al sla je me dood... :|
|
Citaat:
|
Ik woon hier nog maar 2 jaar.. :rolleyes:
|
Ik weet wel van de buren de namen, maar die ga ik niet vertellen omdat dat niemand iets boeit.
Overigens onthoud ik nooit hoe andere mensen uit de straat heten want ik zie of spreek die nooit. |
euhm..
Corina, Peter, Martijn en Leanne aan de andere kant; Jeanny en Jan (maar die gaan naar spanje verhuizen) |
dat ligt eraan welk huis ik als uitgangspunt neem :o
|
Ik heb geen buren. En woon ook niet op een boerderij.
|
Ehmm, Frans en ? Stassen en ? en ?
Maar ze zijn oud en we wonen hier (pas) 6 jaar. De namen van mijn oude buren weet ik nog wel. |
Weet ik veel. De buren rechts zijn Turks, meer weet ik eigenlijk niet.
|
Ehm....
Naast mij wonen Kapverdianen. Aan de overkant antilianen wara ik close mee ben :) |
wtf is de idee achter deze topic?
dat iemand namen ziet staan, en dan denkt: verrek, zo heten mijn buren ook? :s |
links: Roos en Erick. en de kinderen: Fleur en Erick.
rechts: annemarie en dies alleen :( |
Links: Paul&Lian met dochtertje Zoë (en 2e kleintje op komst)
Rechts: die vrouw is dood en nu woont er al een tijdje niemand meer. |
rechts: Ad & Francine
Links: weet alleen achternaam van |
Citaat:
Ik ken wel veel mensen in de straat maar mijn buren niet van naam (alleen van gezicht). |
Links: Jeroen, anita en tessa & romy
Rechts: Lucien, laura en laura, lotte & gijs En verder weet ik ook van niemand de naam, dat hoef ik ook niet te weten want ik heb er totaal geen contact mee en ik vind ze ook irritant. |
Rinald en Ivonne --> Daan en Jill
Frits en Linda --> Lukas |
hogerop: Patricia en Patrick met 3 kinderen (Sven, Nick en Kevin)
lager: Geert en Karin, kinderloos |
Ik weet hun namen niet
|
Aso arie aan de ene kant.
Tutje ideke aan de andere kant. Ach ik vind ze allebei 'wel' aardig en er zit tenminste nog een beetje verschil in de buurt :p (Maarja aan allebei de kanten oude leeftijd dus ik heb niet zoveel met m'n buren) |
Omg.. :|
|
Ik wist 't wel van de hele straat in ons oude huis, maar dat was een jaren '30 wijk en gezellig.
Nu zit ik in een wijk waar alle huizen 't zelfde zijn en de mensen niet aardig, dus weet ik 't ook niet :o |
links: truus
rechts: lucia onder me: meneer en mevrouw huppelepip |
Ene kant: Bertha, Sjaak, Kees, Robert en Mirjam.
Andere kant: Geen idee, maar het is zo'n van een sociale werkplaats die nog redelijk zelfstandig is. |
ik zou het niet weten. alleen dat m'n rechter buurmeisje chantal heet en dat ze ooit eens vreemdgegaan is met mijn toenmalige vriendje :eek: gelukkig is ze nu weg (y)
|
Rechts: Rene en Ingrid. Links niks, we wonen op de hoek.
|
Rechts: we hebben geen buren, er staan aan onze rechterkant helemaal geen huizen. ;)
Links: mijn opa en oma. :) |
ik zou het niet weten, ik heb dat nooit aan ze gevraagd en ik heb geen intensief contact met ze :o
maar de buren van mijn ouders heten aan de ene kant Ed, en aan de andere kant Ruud, Vivian en Mike :) |
Onder: Jaap & Maaike
Links schuinonder: niemand Links schuinboven: niemand Rechts schuinonder: Rian Rechts schuinboven: weet niet hoe ze heten ('t is me wel verteld, maar als het me niet meerdere keren verteld wordt dan vergeet ik het weer, ik weet wel hoe hun hond heet: Dana) |
ik ben 7 dagen geleden verhuisd, en heb nog niet het genoegen gehad om ze te leren kennen..
|
Wim en Riet, hoekhuis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |