![]() |
Alllerlaatste Playroll-show [17 september]
20:00 - Maybee - Rotterdam www.maybee.org
20:45 - Jux Junction - Limburg - www.jux.nl 21:30 - Laternpoll - Achterhoek - www.laternpoll.com 22:15 - Drunktank - Den Haag - www.drunktank.nl 23:00 - Playroll - Assen - www.playroll.net 00:30 - Afterparty Rockcafé Docx, Assen Zaal open: 19:30 Entree: 4 euro (martin@playroll.net voor reserveringen) http://www.playroll.net/images/flyerfront.jpg http://www.playroll.net/images/flyerback.jpg Eventuele slaapplaatsen voor verkomers valt te regelen, je slaapt dan echter wel tussen de bands (y) |
ah ik baal echt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ghe, miscshien kom ik wel ff langs...
|
...nah, ik had jullie graag nog ns willen zien ... maar assen is wel heel erg ver
|
hopelijk kan ik met de jux mee, of zijn er andere rakkers die meewillen (y)
|
Citaat:
als je de muziek kut vindt, vind je de muziek kut?! wat heeft dat te maken met dat playroll een 'forumband' is of whatever... |
Playroll opgeven voor Martinair. Sell out. :(
|
vet, jux en laternpoll
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat het jeugdsentiment voor de forum mensen hier is is bullshit. En mocht dat het wel zijn, dan is het forum toch een te groot deel van je leven gaan uitmaken en raad ik je aan even bij een psycholoog langs te gaan. |
haha dat laatste heeft ie gelijk in
|
ik ben er ook , maar dat wist je al :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Playroll is forum sentiment. Hoe dan ook.
Toch waardeer ik martin's huidige band een stuk meer. |
jongens jongens, we blijven een kutband, als dat nog niet duidelijk was, tsja, dan weet ik het ook niet. Het gaat erom dat we nog een keer een vet feest willen bouwen, waar veel wordt gezopen. Om de avond leuk te maken hebben we dus ook echt leuke bands uitgezocht (y)
Dus vanaf nu geen gezeik meer over martins bandje :) Maar kom gewoon gezellig zuipen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voorderest sluit ik me aan bij wat ROC zegt, kom gewoon gezellig zuipen, er is niemand die verwacht dat je komt huilen omdat we er mee kappen :D |
Dit is wat de maatschappij te zeggen heeft over playroll :D
Kwam toevallig 5 minuten voor t tegenkomen van dit topic dat filmpje tegen. Slecht uitgevoerd, leuk verzonnen. Waar is de tijd van bandwork gebleven..... :cool: |
Citaat:
|
nou ik denk dat ik toch echt een traantje moet laten hoor :P
|
Citaat:
|
Citaat:
zie ik je komend weekend nog in skopje? ik werk vr/za/zo! |
Ik weet nog goed Enschede Playroll ft Steve :d
Euh hmm zou wel leuk zijn:D |
Citaat:
|
jeugdsentiment:D omdat er forummers in de band zitten:D
hahahah :| ah ja, ieder zn ding. ik ga bandjes kijken voor hun muziek, niet voor de mensen die erin spelen |
huilebalken , alsof het u2 is ofzo.. damn
|
haha dat gaat mij ook eigenlijk wat ver..
|
waarom kappen jullie ermee eigenlijk?
|
Citaat:
l e z e n potverdikkie, helemaal in Assen.. als ik iemand kan vinden om te ruilen kwa werk, kom ik wel denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zie ik jou zaterdag nog? |
Citaat:
|
erg gave dealio!!!!
|
Citaat:
line up? :confused: |
Citaat:
|
he martin: moet je die avond ook nog werken? ;)
|
best vette lineup even kijken of ik dan tijd heb
|
ik kan toch niet komen, verplicht etentje met de familie :mad:
aaaarghhh ik ben het zo zat :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|