![]() |
After It
Nadat je bijv. een blauwe mitsubitschi *of hoe the hell je het ook schrijft* op hebt, en je kaken klemmen *klappertanden* kun je dan nog tongzoenen?
|
haha ja ken wel..alleen relaxt is anders :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
after kan je niet eens meer praten en vijl je je kiezen af tot mooie platte plaatjes (y)
nee hoor valt wel mee, je moet jezelf een beetje bezig houden kauwgom kauwen ofzo of eindeloos praten |
^ja lekker eindeloos praten en kauwgom kauwen tijdens het zoenen..geeft maar weeer aan hoe goed jij de topics leest :D
|
Van preventief kauwgom kauwen verkrampen mijn kaakspieren :(
Mijn tong- wang- & tandschade van afgelopen weekend valt daarom reuze mee, maar ik had gister en vanochtend des te meer spierpijn in mijn jaw. Gisterochtend kon ik mijn tanden zelf maar anderhave cm van elkaar optillen. edit: het ging hier wel om een heel wagenpark aan blw mts's, red ;) Uitgebreid zoenen lijkt me in dat geval pijnlijke frictie. Maar ik wil best als wetenschappelijk proefkonijn dienen :D *of hoort dat op cg? |
waarom niet...
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik richt soms al redelijk schade aan mn eigen tong en wang aan dus dat zal ik mn parrrrrrtner maar niet aandoen.
|
ik heb die shit serieus nog nooit gehad, als ik er niet op let dan klemmen mijn kaken vanzelf maar ik kan nog prima gapen hoor (y)
volgens mij moet het te doen zijn |
Ben ik trouwens de enige die tongzoenen een 'eng' woord vind?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amandelen pellen
|
muilen
|
tanden tellen
|
speeksel drinken