![]() |
Eritrees
Heeft iemand wel een eritrees gegeten?
Hoe zag dat er bij jouw uit en wat vond er van? IS het je faforiet of heb je liever ''gewoon'' de pizzaria? Ik heb 2 keer eritrees gegeten, wat dus inhoud dat je met zijn allen van één groot bord eet. HEt is een grootpannekoek met allerlijk lekkere gekruide vleesjes en stukjes groenten. Een soort mega tortilla dus. HEt was egt super lekker. |
endjerra ;) (ik weet niet precies hoe je 't schrijft)
mja m'n zusje komt uit ethiopie en m'n ouders hebben 't daar dus ontdekt, mja vind 't erg lekker, alleen zie maar es aan zo'n grote plaat te komen voor die "pannekoek". ik heb gezien hoe ze 't maken en het is zo moeilijk :eek: ze gebruiken echt maar heel weinig beslag voor zo'n huge ding |
Ja hoor heb ik wel eens gegeten met een Somalische vriend van me.
Aanrader trouwens: restaurant De Smaak van Afrika in Rotterdam, suuuuper lekker en ook heel veel (y) Je krijgt idd een soort roti en een grote schaal met vlees, groenten, aardappel (y) |
Ik zal het commentaar over de spelling maar overlaten aan de profs hier op het forum :D
Ontopic: Nee, nog nooit :o |
Citaat:
|
enjerra?
|
Citaat:
Haha ja Enjerra ben zelf ook eritrees..maar lust het niet geef mij maar hollands eten :D |
wel eens gegeten ja. in een restaurantje in Amsterdam (ergens achter de Overtoom) was erg lekker en nog best veel (wat je in eerste instantie niet verwacht als je het ziet)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |