![]() |
ik deze schoentjes... 5,99 bij de zeeman. ik ga ze opvrolijken met buttons en verfjes e.d. :p
http://www.discussiepanel.nl/upload/schoenen.jpg en ook nog een bh en 2 bijpassende strings met spijkermotief ofzoiets... (omdat die andere wat-heb-je-voor-het-laatst-gekocht-topic eigenlijk op slot moet) |
zwart hempje met spaghetti bandjes
kettinkje met ster erin streepjes haarband ondergoed van snoopy :) |
eyyy die hebben mijn vrienden ook!! die zijn vet jah :)
ik heb gister kewle paarse dikke oogpotlood gekocht |
een flesje evian water
strippenkaart |
Citaat:
|
Een lichtblauwe broek, een donkergroene broek (die kun je op 3 manieren dragen :)) een nieuw etui, een zwart truitje, esprit schoenen, een zomerhoed, een nieuwe tas, oogschaduw, Veet aqua-was (nu al bang!) nieuwe Rimmel lipstick en de nieuwste ELLE! Tja niet slecht op 1 middagje of wel! :)
|
Citaat:
|
een broodje...vanmiddag :o
|
een roze/paarse boxer van Hom
|
Citaat:
Treinkaartje en een dagje fietsbewaking :) (Moet zunig aandoen :() |
Wit kreukelblousje, wit met beige espradilles met bijpassend tasje, shirtje met roze iets derop, roze hawaiihoedje met bijpassende slippers, van die minipotjes met shinewax enne.... verder nix
|
Citaat:
|
Een paars jasje met elastiek bij de mouwen en de boord,bij de h&m voor maar 12 euro...echt supergaaf issie,maak zo wel ff fotow :)
Weer een nieuwe minikilt,wit met groen. Nephaar,zodat ik weer vlechten in mn haar kan zetten. Doorzichtige/zilveren stof...want:Maartje gaat naar een gothic feest,maar heeft geen gepaste kleding...en ik wil niet als 'gekleurde vlek van de avond' bestempeld worden ;) Ik ga iets onwijs koels maken....zodra het af is post ik een fotow :) |
|
witte tshirts
melk,meergranenbrood en m&ms |
Jaja, donkerblauwe instappers van Tommy Hilfiger :). K heb ze finally :).
En dan nog een pistolet ham/kaas bij de croissanterie. |
deo van Kruidvat,merk Kruidvat,geur Exotic,maar ze valt tegen,de geur is te straf.
|
uhh*denkend* oowja :) een kaart voor een heel lief fwiendinnutjuh/zus( :confused: :p) van mij met een hele liefe boxer(=hondjuh) durop!! :) hihi
|
Citaat:
|
Ik heb een zwarte broek met legerstukjes eraan gekocht bij blue moon. Beetje skatebroek achtig. :)
|
een heel erg mooi goffik truitje, zwart met rode/groene mouwtjes met kant...hijs was duur :( :o
|
Ik heb voor het laatst gekocht een zwart jurkje voor de zomer :cool:
|
Citaat:
even denken... voor mij was 't een blikkie cherry coke... :cool: |
na school even de stad ingeweest..
- broodje gezond - zak çhupa chups :) - mintgroen rokje replay |
zwart kohl potloodje *spannend*
ga zaterdag weer de stad in :) |
OEH! *springt blij in de rondte*
De meest geweldige Freitag-tas ooit! Ik heb nu EIN-DE-LIJK een mooie! Hijs'j rood-met-groen-en-camel. (y) Ennum.. pasfoto's. Die afschuwelijk zijn. :( En een treinkaartje, flesje water, minidiscdingen + een cadeautjes voor iemand. *grin* |
Citaat:
|
twee bitterlemon en een pakje lucky strike :)
|
Euhm een grijze bh+onderbroek op lingerieparty. En een bert&ernie t-shirt. Owh en ook nog harde broodjes (lees: verslaving :o )
|
pakje davidoff, uhmz verder, oja aardbeienvlaai om te vieren dat we ons proefwerk m&o hadden doorstaan
|
zwart en roze verf voor mn haartjes en een lieve rok met kant enzo :)
|
dank je punkyfish, de andere heb ik gesloten.
Ik vind persoonlijk dit soort topics overigens altijd zeer loos trouwens.... maar om ontopic te blijven:P ik heb als laatst koffie en euro's gekocht (ja vond nog 100 GULDEN) |
Ninnoc: ik vind t wel geinig.. ok niet alle reply's zijn even interessant, maar je doet wel eens tips op wat kleding betreft enzo.
Mijn laatste aankoop: m'n nieuwe bril is binnen :cool: |
pakje Tigra en een beeha
|
n grote lap vage stof waar k een rok van ga maken.
|
Grote ronde zilveren oorbellen, 2 t-shirtjes bij de landgraaf..
:D |
veters :)
|
|
:eek: :D
ga je nu ook breakdancen? |
Citaat:
|
zwarte broek van h&m
trui met puntmuts van vaag winkeltje in a'dam |
5x mix knorr boerenomelet
20 stuks ola raket :cool: croma bakboter 200 gr peynenburg volkoren ontbijtkoek 2x rucanor boxershort donkerblauw ja ik verveel me |
Citaat:
Laatst gekocht: - stoffen streepjes riem! groen met blauw en rood :) - heel koel truitje met allemaal kleurtjes (streepjes) - een pak koekjes :p |
Qua kleding: Bordeaux rode Dockers D5, Gebroken witte D2 en wat boxershorts..
Anders: 2 belegde broodjes met krabsalade. |
Kleding:
Shirt van Ezekiel (donkerblauw met wit logo , ook op arm) Broek van Ezekiel (iets minder wijd dan wat ik normaal draag. spijkerstof ..blauw.. met zo'n vage slijtkleur dr over heen ofzo) ... m''n "nette" kleertjes voor het 25 jarig huwlijks feest van m'n ouders.... En verder nog Osiris-jes omdat m'n vorige schoenen letterlijk uitelkaar vielen :( En daarvoor nog een shirtje van de Mad Caddies (dat verneukte indepentend logo ja :) ) en een shirtje van H20 ..donkergroen met decon dates achterop |
superman t-shirt en haribo banaantjes!!!
|
Cadeautje voor iemand die is geslaagd.. (JE BENT GESLAAGD JE BENT GESLAAGD! :p)
En een rokje voor mezelf. :D |
Een agenda, van Loesje
Klemmen voor een broek (anders gaat ie tussen de spaken :) ), ziet er echt cool uit :D Een blikje dr. pepper |
2 pakjes marlboro lights
pak melk brood badmat :) |
Oh en een zakje m&m's
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |