![]() |
Carmen(godin van muziek)
http://www.smileysneverdie.50megs.com/images/carmen.jpg
Dit is Carmen, een (zelfbedachte) godin. Ze is godin van de muziek. carmen is latijn voor lied namelijk :) Het plaatje komt uit mijn geblokte wiskundeschrift, dat tekent namelijk zo lekker :) :) Ik teken wel vaker godinnen enzo, ik krijg latijn en dan krijg je ook te leren over goden en godinnen. daar komt het door :)http://www.smileysneverdie.50megs.co...es/phoenix.jpg Deze horen allebij bij ene verhaal dat ik eens moest schrijven voor nederlands.:) |
niets te zien?
|
[SIZE=3][COLOR=skyblue]Ik zie um wel! Misschien is het jouw comp of verbinding ofzo..[PHP]
|
Bij mij werken ze wel.
Mja, een beetje meer aandacht aan de anatomie zou niet misplaatst zijn. Oh, en niet op ruitjes- dan wel lijntjespapier tekenen :nono: |
Niets te zien... "remote linking forbidden" (ofzowiets)
|
Jah ik weet et, anatomie is niet mijn sterkste vak :)Maar ik kan ook beter cartoons tekenen :rolleyes: snappie? Mijn avatar is wel zelf-getekend op de computer..
|
Als je ze nu naar me mailt zal ik ze wel voor je uploaden. Dit doorlinken zit een beperking op, ik zie ze ook niet.
|
omdat je 13 bent vind ik ze schattig. (L) en die goden verhalen bij latijn zijn leuk.
|
Citaat:
|
Ik vind de onderste wel tof gedaan
|
Is Carmen godin van de liefde of van muziek?
|
De orginaliteit druipt er vanaf
|
Citaat:
ze heeft haar zelf verzonnen. :) |
De eerste: het idee en de opzet is leuk.
Maar zoals al eerder gezegd, de anatomie... De tweede is gewoon een vlek (n) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oops! ik had inderdaad een foutje gemaakt :bloos: :nono:
het moet dus godin van muziek zijn, vandaar de noten eromheen:) Volgende keer beter opletten tijdens het typen voor mij dus... Maar ik heb het nu verbeterd, dus no problem(anymore) |
schattig.
|
Nog even leren met de anatomie, dan lukt het vast beter.
|
Kunnen mensen wel kappen met zeggen dat ik "nog maar" dertien ben en dat soort opmerkingen? Dat vind ik icht bloed-irriant, dus kap daar aub mee, okee? Bij voorbaat dank, mejuffrouw Springs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De plaatjes doen het niet meer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ik tekende zo op mn 17e.
Gewoon doorgaan zou ik zeggen, kom je dr vanzelf wel. |
Ik vind het niks, sorry. Er moet gwn nog een hele hoop beter uitgewerkt worden. Het ziet er nu echt slordig uit enzo. Het idee vind ik dan wel weer goed... Oefening baart kunst, je komt er wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |