![]() |
Van welke film moet er een sequel komen?
Van welke film mag er van jou een deel 2 komen?
mij: -Equilibrium |
De makers van Equilibrium zijn of waren bezig met een nieuwe film, beetje zelfde stijl dacht ik. Leuke film wel, alles bij elkaar gejat maar toch vermakelijk.
Verder hoeven sequels niet zo van mij. Zijn toch altijd minder dan het origineel. Boondock saints mogen wel evt. |
kung pow
|
Citaat:
|
Citaat:
> I would like a pound of nuts. < That's a lot of nuts! |
Citaat:
Boondock II: All Saints Day Citaat:
|
Het is niet een echte sequel, maar ik vind dat HBO een derde seizoen van Carnivale moet maken. Nu eindigt het tweede seizoen in het luchtledige. Gun de serie het waardige slot dat het verdient.
|
glitter:mad:.
|
Citaat:
|
Clueless
|
Resevoir dogs
|
Sequels zijn meestal maar stom.
|
Citaat:
Dan gewoon een neiuwe film die zo z'n banden heeft met Reservoir Dogs (zoals Reservoir Dogs met Pulp Fiction, etc) |
In principe ben ik niet zo voor sequels, maar ik vond 'Before sunset' wel echt een prachtige sequel van 'Before sunrise'. Maar dat is uitzonderlijk naar mijn idee.
|
Citaat:
|
Terminator 2 is ook erg goed, alhoewel Terminator 1 natuurlijk vele malen beter is.
Simpelweg omdat het concept/verhaal dan nog origineel is. |
Niets mis met sequels, zolang er maar een goed script achter zit. Sowieso mogen ze van mij wel eeuwig doorgaan met bepaalde horrorfilmreeksen, zoals Hellraiser of Nightmare on Elmstreet.
|
Citaat:
|
lol the tuxido vond ik wel leuk :P mag van mij ook wel een sequel van komen :p
|
Citaat:
Ik vond hem zelfs beter nog dan Sunrise. :o (Y) |
Er zijn een paar films waarvan je geen sequel moet maken omdat het niet nodig is omdat 1 film al genoeg te zeggen heeft zoals Grease 2 of Jeepers Creepers 2 waren totaal overbodig.
Maar ik zou wel een Grease 3 willen zien met de orginele cast daar waren volgens mij ook plannen voor. En verder wil ik vooral dezelfde mensen samen in een film zien niet persé een vervolg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Snatch
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het scheelt niet veel :) |
Kids Return II: Return of Kids Return
alleen voor de titel dan. |
the usual suspects deel 2...en dies nu ook in de maak..onder de titel: searching for keyser soze...maakt me ook heel benieuwd...
Al geloof ik nooit dat ze deel 1 kunne evenaren |
Mjah, ik heb het niet zo op sequels.
|
Starwars deel 7,8 en 9!
|
Citaat:
Lijkt me niet echt een goed plan, want er zal dan voor een soortgelijke verrassing/plotwending of tenminste sfeer van de film gezocht worden, terwijl iedereen dat nu verwacht. Het moet een hele goede film zijn wil het zulke verwachtingen inlossen. Verder zou het mogelijk zijn om een vervolg te maken op Rosemary's Baby, dat is al eens gedaan middels een tv-film losjes gebaseerd op de karakters uit het boek, maar het echte vervolg van Ira Levin Son of Rosemary is naar mijn weten niet verfilmd. Als Mia Farrow te porren zou zijn zou ze zelfs weer Rosemary kunnen spelen omdat Levin's verhaal dertig jaar na dato afspeelt. Maar de kans op een flutfilm met een dergelijk project is natuurlijk enorm groot. |
Eindelijk eens een sequel om écht naar uit te kijken. Een paar filmbazen lopen rond met plannen om een vervolg op The Usual Suspects te maken. Negen jaar nadat The Usual Suspects in 1995 uitkwam, vinden enkele producenten de tijd rijp om een sequel te maken van deze klassieker. The Usual Suspects was een groot commercieel succes dat ook fel gesmaakt werd door de critici. Na zijn release groeide The Usual Suspects uit tot een cultklassieker en een absolute topper in het genre.
In The Usual Suspects vertelt ooggetuige Verbal Kint aan de politie over een explosie in een haven en hoe het allemaal zo ver is gekomen. Via flashbacks zien we hoe vijf criminelen bij elkaar gebracht werden bij een "line-up". Ze besluiten hierna samen een overval te plegen. Maar er lijkt echter iemand achter de schermen de hele bijeenkomst op touw gezet te hebben. Ondanks zijn behoorlijk ingewikkelde plot, wist de film dus toch pers en publiek te overtuigen. Stephen Baldwin, Benicio Del Toro, Kevin Spacey, Gabriel Byrne, Pete Postlethwaite, Chazz Palminteri en Kevin Pollack waren de belangrijkste acteurs uit het eerste deel. Palminteri die als agent Kujan jacht maakte op maffiebaas Keyser Soze is in de sequel alvast van de partij. Palminteri kijkt naar eigen zeggen al uit naar de opnames en zegt dat de eerste onderhandelingen gunstig verlopen. Palminteri verklapte ook dat de voorlopige titel Searching for Keyser Soze is. Of regisseur Bryan Singer of de andere originele acteurs opnieuw meedoen, is nog niet bekend. Maar dit is alvast een project om naar uit te kijken. Dit bericht is uit maart/april....op Teletekst stond trouwes ook maandje terug dat kevin spacey al had getekend om opnieuw in de huid van keyser soze/verbal kint te kruipen...dus tziet er goed :D uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me wel een Forces Of Nature II voorstellen, aangezien ik het einde van de eerste mij niet kon bevredigen zeg maar. ;)
En ook erg open, je kunt er nog verschillende kanten mee uit. En ik vond de eerste erg leuk, Sandra Bullock en Ben Affleck deden het erg goed. |
ik wil wel een vervolg op team america, lekker kansloos :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |